سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جشنواره جوان برتر ایران زمین به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان در همدان برگزار شد.

شناسه خبر: 13186

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بهار، این جشنواره با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندارهمدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و همچنین جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی وبه منظور تقدیر از جوانان برتر در عرصه های مختلف برگزار شد که در این جشنواره از فردوس نبی پور بانوی جوان و فعال جمعیت هلال احمر شهرستان بهار  در بخش فعالین اجتماعی با اهداء لوح سپاس وتندیس تقدیر شد. 

 

نماینده ی ولی فقیه در استان همدان در آئین تکریم جوانان برتر استان همدان عنوان کرد : یکی از شاخص هایی که جوانان باید به آن توجه نمایند مسئله امید و نشاط است و این نشاط، امید به آینده، تحول خواهی، و اندیشه ی ایجاد تغییر در جامعه است که یک جوان را به عنوان شخصیت برجسته مطرح می کند. امام جمعه همدان گفت : ویژگی جوان این است که اهل اندیشه باشد و توانمندی ها و ظرفیت های خود را به خوبی بشناسد و با جدیت آن را دنبال کند. استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد در این جشنواره تصریح کرد : اگر جامعه ای بخواهد رشد و پیشرفت کند بایستی به جوانان آن جامعه توجه کند و میدان را برای ورود جوانان محیا کند چیزی که بارها مقام معظم رهبری در طول سال بر آن تاکید داشتند و سرلوحه ی کارشان قرارداده اند و در دولت سیزدهم به جوانان اعتماد شد و جوانان به شایستگی پاسخ دادند و درخشیدند. این مقام مسئول اظهار داشت : کشورما مرهون فعالیت جوانان بوده و هست این جوانان بودند که با جان و دل مقابل دشمنان اسلام ایستادند تا کشور را از آسیب های دشمنان حفظ و نگهداری کنند؛ جوانان ما باید بدون توجه به حیله های دشمنان با قدرت و توان هرچه بیشتر به راه خود ادامه دهند هوشیار و متحد باشند و اجازه ندهند رشته های اتحاد و همدلی از هم گسسته شود و بدانند که روزهای روشنی در پیش رو هست. 

 

در پایان جشنواره از خدمات چندین ساله فردوس نبی پور، امدادگر و نجاتگر یکم جمعیت هلال احمر شهرستان بهار بانوی فعال و عضو جوان، در حوزه های امدادی و بشردوستانه با حضور مقامات ارشد استانی تقدیر و تجلیل گردید.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی