سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/13 23:27:36
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار:

مدارس از فردا باز است

تمام مدارس شهرستان بهار از ۱۴ فروردین به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

شناسه خبر: 13240

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی آموزش‌ و پرورش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: تمام مدارس شهرستان بهار از ۱۴ فروردین به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

 

حسین فیض الهی ادامه داد: فرایند آموزش به صورت حضوری در مدارس شهرستان دایر است و هیچ گونه مشکلی در مدارس شهرستان بهار وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: از خانواده‌های محترم می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی، حضور دانش آموزان در مدارس را پيگيری نمايند تا شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش آموزان نباشيم.

 

فیض الهی با اشاره به اهداف نظام تعليم و تربيت اظهار كرد: مدرسه مهم‌ترین و بهترين مكان برای تربيت و رشد اجتماعی دانش آموزان است كه كودكان و نوجوانان در محيطی امن و سالم رشد و تربيت می‌یابند و امكان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد، خانواده‌ها بر حضور دانش آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و اين موضوع را پيگيری نمايند.

 

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس، بعد از تعطیلات نوروزی، اندیشیده شده و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی از روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه بازگشایی خواهند شد.

 

وی افزود: در ساعات حضور مدرسه هیچ تغییری ایجاد نشده است و طبق روال گذشته  خواهد بود. 

 

وی خاطرنشان کرد: به استناد مصوبه هیئت وزیران و دستور استاندار همدان و پیرو نامه های مورخه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، ساعت شروع فعالیت آموزشی در مدارس برای نوبت صبح در مقاطع تحصیلی متوسطه ۷:۳۰ و برای مقاطع ابتدایی ساعت ۸:۰۰ صبح خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی