سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان با تاکید بر نظارت جدی بر طرح خالص فروشی در قنادی های استان گفت: درج قیمت بر کالا و خدمات و نصب برچسب شناسه در واحدهای صنفی الزامی است.

شناسه خبر: 13353

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، بیژن ترابیان در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف افزود: نرخ گذاری کالا و خدمات و نصب برچسب شناسه در واحدهای صنفی را ضروری دانست و افزود: اجرای دقیق مصوبات موجب رضایتمندی مردم و اعتماد بیشتر جامعه به کسبه و بازاریان می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر بازار اقلام اساسی اهمیت ویژه ای دارد و بر این اساس گشت های ویژه در راستای تامین ، توزیع و مبارزه با احتکار و نیز کنترل بازار در سراسر استان در حال اجرا است.

ترابیان نحوه نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها و توجه به کیفیت کالاها را به بازرسان تاکید کرد و از اتحادیه ها خواست در این زمینه هم اقدامات لازم را انجام دهند.

اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی های همدان

وی در ادامه از اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی های استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان اجرا می‌شود.

 

درج قیمت و نصب برچسب شناسه در واحدهای صنفی همدان الزامی است

به گفته وی بر اساس این طرح همه قنادی ها موظف به خالص فروشی هستند و باید هزینه جعبه شیرینی انواع آن به طور مجزا محاسبه شود و در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

حدود ۶ هزار واحد صنفی و ۲۳۰ قنادی در شهر همدان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی