سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/14 21:24:24
حجت‌الاسلام شیرازی:

استان همدان و شهرستان بهار مملو از رشادت هاست

مسؤل سابق نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: مردم ایران جانبازانی مانند شهید خوش لفظ و شهید سلگی دارند که یک عمر بعد از جنگ، سخت ترین زندگی را داشتند و استان همدان و شهرستان بهار مملو از این رشادت هاست.

شناسه خبر: 13617

 

به گزارش نشاط شهر، یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار با سخنرانی حجت الاسلام علی شیرازی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس نویسنده کتاب های سیمای سلیمانی،حاج قاسمی که من می شناسم و با مداحی کربلایی میثم احمدی پور همراه با نماز مغرب و عشا با حضور سردار فرجی ، مشاور فرمانده سپاه استان ومسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین علیه السلام ،نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد و  مسئول سیاست گذاری شورای ائمه جمعه و جماعت استان و فرماندار و امام جمعه شهرستان بهار و بسیجیان و خانواده معزز شهدا و سایر مسؤلین استانی و شهرستانی و عموم مردم شریف شهرستان بهار در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد. 

 

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار برگزاری یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار را در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان فرصت خوبی در فضای های کاذب و نامناسب برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: یادواره شهدا بهترین فضایی است که ما بتوانیم الگوی هایی که در جنبه های مختلف هستند را برای جوانان معرفی کنیم.

 

 

مصباح ادامه داد: بالاترين جهاد، جهاد در راه خدا است‌ و بهترین مرگ شهادت در راه خداست و شهیدی که خدای متعال به واسطه اینکه جان خود را فدا می‌کند تا نور ولایت خاموش نشود.

 

وی با بیان اینکه " شهدای ما در عرصه ها و جنبه ها و سطح علمی مختلف حضور داشتند ما نیز باید این جنبه هارا بیان کنیم" عنوان کرد: حضور پرشور و شکوه عموم مردم شهرستان بهار در یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان تجدید پیمانی با آرمان های شهدا و بیعتی با ولایت و تجدید قوا در مسیر صبر و مقاومت می باشد و به امید خدا که اینگونه مراسمات تربیت سرباز سازی ولایت گونه باشد و ما بتوانیم انقلاب را بر صاحب اصلی حضرت صاحب‌الزمان(عج) بسپاریم.

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس نویسنده کتاب های "سیمای سلیمانی،"حاج قاسمی که من می شناسم" اظهار کرد: یکی از موثرترین در تعالی فرهنگی این استان شهیدوآیت الله مدنی است که برای همه ی فقهای شورای انقلاب استاد درس اخلاق بود .

 

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: حجت‌الاسلام مدنی و آیت الله بهاری(ره)این پایه های اعتقاد و تقوا مردم استان و شهرستان بهار را پایه گذاری کرده اند،استان همدان و شهرستان مانند خورشید میدرخشد چرا که این شهرستان در دوران جنگ در حمایت از رزمندگان پشتيباني جبهه نیز باز می‌درخشد گرچه امروز در تدوین تاریخ جنگ و ترسیم چهره ی رزمندگان این استان با کمک نویسندگان همین استان حرکت های بزرگی داشته است.

 

 

شیرازی ادامه داد: استان همدان چهره هایی را دارد که اگر بخواهیم تبیین کنیم و درباره عظمت شهدای همدان و بهار صحبت کنیم باید بسیاری از افراد مانند شهید مدنی را نیز یاد کنیم و از همین منطقه به جبهه رفتند و حماسه های متعددی آفریدند

 

مسؤل سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اذان داشت: با تمام سختی ها و تحریم ها ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند و با شجاعت و عزتی که استان همدان و شهرستان بهار در دوران جنگ تا روز های پایانی دارد مانند خورشید میدرخشند.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: مردم ایران جانبازانی که مثل شهید خوش لفظ و شهید سلگی که یک عمر بعد از جنگ سخت ترین زندگی را داشتند و استان همدان مملو از این رشادت هاست.

 

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی