سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: قطعا انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آینده گرفته خواهد شد.

شناسه خبر: 13948

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار رضا طلایی نیک در پانزدهمین یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید گردان‌های آتش لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش سید رضی موسوی افزود: انتقام این دو فرمانده شهید و سایر شهیدان عملیات تروریستی صهیونیسم و استکبار در آینده گرفته خواهد شد.

 

او در ادامه، جهاد و فرهنگ جهاد را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: فرهنگ و منش جهادی در کارنامه شهدا می‌درخشد، اما آیا فرهنگ جهاد تنها به دوران دفاع مقدس منوط می‌شود یا استمرار دارد؟

 

طلایی نیک تصریح کرد: در آموزه‌های دینی و قرآنی مفهوم عام جهان فراتر از محدوده‌های مبانی فقهی جهاد است وجهاد اکبر جهاد مبنایی و تعطیل ناپذیر برای مومن است.

 

او گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا مشق اخلاص عبودیت، برادری و جهاد و مقاومت کردند و عرصه‌های مختلف جهاد در ۴۵ سال گذشته در کشور ما بوده است و همچنان ادامه دارد.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه یوم الله ۹ دی را جهادی دیگر نامید که در آن نام نشان مطرح نیست و تأکید کرد: حماسه نهم دی ماه ماهیت خاص خود را دارد و امسال هم همانند سال‌های قبل مردم با بصیرت دشمنان را ناامید خواهند کرد.

 

سردار طلایی نیک افزود: مردم سالاری دینی برای استمرار خود نیاز به حضور مردم دارد و در انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری، رزمایش سیاسی و بین المللی در راه داریم که چشم جهانیان به آن است و با حضور پرشور و حداکثری در پای صندق‌های رأی بار دیگر به جهان نشان خواهیم داد که پای انقلاب و شهدا ایستاده ایم.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی