سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهندس شاهین فرجی فر طی پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به دوستداران آن شهید والامقام و تمامی آزادی خواهان جهان تسلیت گفت.

شناسه خبر: 13966

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بهار، مهندس شاهین فرجی فر  طی پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به دوستداران آن شهید والامقام و تمامی آزادی خواهان جهان تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حاج قاسم سلیمانی نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود و دشمن به خاطر ترس از همین جایگاه در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد اما خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند. انسجام ملی مردم ایران را پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

 

اینجانب فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به‌تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی آزادی خواهان جهان، تسلیت عرض نموده، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

شاهین فرجی فر 

شهردار بهار

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی