سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم یادواره شهدای مسجد النبی با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه بهار، فیض اللهی فرماندار شهرستان، شالبافیان معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین زارعی رییس حوزه علمیه، اعضای سپاه پاسداران و نیرو‌های انتظامی فراجا و با حضور خانواده شهدا در مسجد النبی(ص) بهار با همت هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج یاسر برگزار شد.

شناسه خبر: 13977

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم یادواره شهدای مسجد النبی با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه بهار، فیض اللهی فرماندار شهرستان، شالبافیان معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین زارعی رییس حوزه علمیه، اعضای سپاه پاسداران و نیرو‌های انتظامی فراجا و با حضور خانواده شهدا در مسجد النبی(ص) بهار با همت هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج یاسر برگزار شد.

 

آیت الله شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان، در دیار آیت الله بهاری در جمع حاضران و خطاب به مسئولین شهر گفت: بیایید در هر جایگاهی که هستیم صادقانه حرف بزنیم و تحت کلام الهی باشیم. به قیامت یقین داشته باشیم، گمان نکنیم چرا که گمان همان ظن است و ایمان بیاوریم که حتی اگر درصد آن هم پایین باشد به همان فلسفه یقین رسیدیم.

 

وی در ادامه گفت: ما که ادعای انقلابی بودن داریم و سختی کشیده‌ایم آیا یقین داریم؟ نشانه یقین را چه می دانیم؟ طبق آیات قرآن باور داریم که بهشت و جهنمی وجود دارد. در سخنی از آیت الله بهاری میخوانیم که اگر از خداوند بخواهیم و دعا کنیم گره‌گشایی خواهد کرد.

 

وی در پایان گفت: امام علی(ع) همواره به پیامبر اکرم(ص) می فرمودند که از خداوند بخواهید و برای من دعا کنید که در راه خدا به مقام شهادت نائل شوم. شهادت توفیق بزرگیست که خداوند نسیب هرکسی نمیکند. سردار سلیمانی شاگرد زرنگ ،شریعتمدار و ولایت پذیری بود که توفیق شهادت در راه خدا کسب کرد او در برابر دشمن مغرور و در شرایط دیگر بسیار خاکی و مهربان بود.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار ضمن تسلیت برای حادثه تروریستی کرمان و شهادت هموطنان و آرزوی صبر و استقامت برای بازماندگان، این جنایت را محکوم کرد و در ادامه گفت: از اهالی منطقه قلعه شهر بهار تشکر می‌کنم که همواره نگاه ویژه ای به شهدا داشتند و در این عرصه پیشگام بوده اند.

 

وی افزود: مردمان خیری که کارهایشان به تمام معنا مردمی است و به دست مردم انجام می‌شود و این دال بر اصالت ،نجابت و تدین و ولایت مداری آنها است.

 

وی از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، فرماندار شهرستان بهار و رئیس اداره بنیاد شهید و سایر حضار تشکر کرد.

 

 

این مراسم با اجرای برنامه هایی از جمله سخنرانی، روایت گری سردار جعفر جهروتی عضو گردان تخریب لشکر ۲۷محمد رسول الله ،مداحی سید رضا موسوی و اجرای گروه سرود مرآت همراه بود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی