سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار گفت :مردم ایران ،مردم حمایت ساز هستند،به شکر خدا از اول انقلاب تا کنون ،مردم پای شهدا ایستاده اند و این قدرت ایران ، دولت مقاومت و ولایت مداری است که صدای آزادی طنین انداز میکند.

شناسه خبر: 15003

 

به گزارش نشاط شهر، حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار گفت :مردم ایران ،مردم حمایت ساز  هستند،به شکر خدا از اول انقلاب تا کنون ،مردم پای شهدا ایستاده اند و این قدرت ایران ، دولت مقاومت و ولایت مداری است که صدای آزادی طنین انداز میکند.

 

وی ادامه داد: امروز روز حماسه است، روز شور و شعور،همچنین مردم با حضور انقلابی یک حماسه بی نظیر  را رقم خواهند زد‌

 

سپس تصریح کرد: امروزشاهد اتحاد ،انسجام و همبستگی و ولایت مداری و حرکت در مسیر آرمان های امام شهدا هستیم ، همه با ایستادگی و شرکت در انتخابات به جهانیان میگوید که این انقلاب پاینده است و انتخاب درست مردم پیروز این میدان خواهند بود.

 

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان ضمن عرض تسلیت چهلم شهید جمهور گفت: امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز رای گیری ریاست جمهوری راس ساعت ۸صبح شروع شده است و تا زمان اعلام شده ادامه خواهد داشت .

 

وی افزودافزود: از صبح امروز تمامی صندوق ها به شعبات تحویل داده شده و امید است با حضور پر شور مردم برگ زرین در انتخابات رقم بخورد.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی