سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با حضور توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ، فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، آهکی مدیر کل راهداری استان و مدیر راهداری شهرستان از روند اجرای پروژه‌های عمرانی بازدید کردند.

شناسه خبر: 15014

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر روز گذشته با حضور فتح الله توسلی نماینده مجلس بهار و کبودراهنگ، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، آهکی مدیر کل اداره راهداری استان، شفیعی معاونت برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان بهار، صفدری مدیریت راهداری شهرستان بهار و دیگر مسئولین از روند آسفالت ریزی محور خروجی لالجین به کوریجان (تا حسین آباد کارخانه قند)، قرق بهار به منظور ساماندهی مسیر نهالستان، روند اجرای پروژه زیرگذر سیمین و مسیر کوزه گران به دانشگاه آزاد اسلامی تا سمت جاده کرمانشاه بازدید کردند.

 

در این بازدید توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت: در این پروژه با تأمین اعتبار بالغ بر ۲۴میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت دو مسیر ،محور خروجی لالجین ،کوریجان به سمت حسین آباد کارخانه قند که حدودا ۸کیلومترو نیز مسیر حسن قشلاق به صالح آباد با ۶٫۵کیلومتر ،به صورت کامل انجام میشود.

 

بازدید بعدی از قرق بهار و مسیر انتهای خیابان نهالستان و تا محدوده مجتمع ورزشی شهدای کارگر انجام شد که فعلا تامین اعتبار صورت نگرفته است و باید برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

 

بازدید از مسیر دانشگاه آزاد تا جاده کرمانشاه انجام شد که با کمک شهرداری و راهداری وضعیت نامناسب مسیر برای عبور و مرور و کاهش ترافیک  اصلاح میشود.

 

بازدید از پروژه زیر گذر سیمین با مبلغ بالغ بر ۶۰میلیارد تومان از امروز شروع به کار شد .

 

بازدید از پروژه های عمرانی امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت.

 

توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در جمع خبرنگاران گفت: توانستیم با رایزنی با اداره راهداری کشور برای پروژه های راه از جمله آسفالت و باکس و موارد دیگر صحبت کنم و یکی از مطالبات و دغدغه های شهرستان بهار را با پیگیری فرماندار شهرستان بهار و اداره راهداری و اداره کل راهداری ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار فقط مختص پروژه های عمرانی راه  برای شهرستان بهار بگیریم که مبلغ دو مسیر خروجی لالجین (کوریجان) به حسین آباد کارخانه قند و حسن قشلاق به صالح آباد ۲۴میلیارد تومان تامین اعتبار کرده و بصورت کامل روکش آسفالت انجام میشود.

 

وی افزود: در خصوص مسیر همدان _بهار _گل تپه و علیصدر نیز از روز شنبه شروع به کار میکنند که مبلغی را قبلاً تامین اعتبار کردیم و مجدد پیگیری میشود همچنین قرق بهار و مسیر انتهای خیابان نهالستان تا محدود مجتمع ورزشی شهدای کارگر نیز با کمک شهرداری که آزاد سازی  کرده و تصمیم گیری در مورد تامین اعتبار نیز باید بررسی و تصمیم گیری شود،البته شهردار نیز باید در این امر کمک کند .

 

طی بازدید از مسیر دانشگاه آزاد تا جاده همدان _کرمانشاه نیز با کمک شهردار و اداره راهداری نیز بحث آسفالت و اصلاح مسیر نیز صورت میگیرد .

 

آخرین پروژه عمرانی راهداری،زیر گذر سیمین می باشد. با تغییر باکس ها و طراحی آنها که یکی از پروژه های مهم شهرستان می باشد و اربعین نیز نزدیک است و همچنین تردد ماشین های سنگین و دور برگردان به روستاهای مجاور مبلغ بالغ بر ۶۰میلیارد تومان اعتبار از امروز شروع به کار شده که پیش بینی میشود این پروژه تا ۶ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

 

فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده مجلس و مدیریت اداره کل راهداری گفت: یکی از مطالبات مردم شهرستان پیگیری پروژه های عمرانی راه بود که ان شا ءالله پیش بینی میشود تا پایان سال جاری تمامی پروژه ها به اتمام برسد.

 

 

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی