سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شاهین فرجی‌فر: هر آنچه که تاکنون توسط شورای ترافیک به شهرداری ابلاغ شده است اجرا شده و تمامی تابلوهای ترافیکی و کنترل سرعت و همچنین دوربین‌های پایش سرعت با صرف هزینه از مدت ها قبل در بلوار کشاورز نصب شده است.

شناسه خبر: 15384

 

به گزارش نشاط شهر، حادثه مرگبار برخورد خودرو پژو پارس با تیر برق بلوار کشاورز شهر بهار که منجر به فوت یک نوجوان بهاری شد، در صدر اخبار حوادث قرار گرفت که این اتفاق واکنش‌ها و انتقاداتی را در پی داشت.

 

بر اساس گزارش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار این حادثه در شنبه شب مورخ ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۳ در بلوار کشاورز روبروی مسکن مهر رخ داد و به علت برخورد خودرو پژو پارس با تیر برق دو نفر مصدوم و یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

کارشناسان سه عامل، انسانی، راه و خودرو را منجر به تصادفات جاده‌ای و فوتی‌ها می‌دانند.

 

در کشور ما، با وجود تلاش‌هایی که برای ارتقای سطح کیفی خودروها و اصلاح مهندسی معابر و جاده‌ها انجام شده است‌ اما همچنان میزان حوادث رانندگی و خسارات ناشی از آن، کاهش چشمگیری نداشته.

 

کارشناس سوانح پلیس راهور شهرستان بهار رانندگی بدون گواهینامه، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل وسیله نقلیه را از عاملان این سانحه دانست؛

لذا والدین باید بر فرزندان خود نظارت داشته باشند و تحت هیچ شرایطی وسیله نقلیه خود را در اختیار فرزندانی که به سن قانونی نرسیده اند و گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را ندارند قرار ندهند تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان، شهرداری بهار را به علت ترمیم و اصلاح نکردن سرعتگاه واقع در محل تصادف و نصب نکردن علائم هشدار دهنده به میزان ۵۰ درصد برابر تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات حق سهم در بروز این تصادف دانست.

 

 به دنبال همین موضوع شاهین فرجی فر شهردار بهار طی گفت و گو با نشاط شهر گفت : نظر اعلام شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان مبنی بر قصور ۵۰ درصدی شهرداری در ایجاد سانحه تصادف قطعیت ندارد و تنها قطعیت این موضوع توسط مراجع قضایی اعلام می‌شود که در حال حاضر مراجع قضایی در حال بررسی موضوع هستند. 

 

 

شهردار بهار: هر آنچه که تاکنون توسط شورای ترافیک به شهرداری ابلاغ شده است اجرا شده

 

وی با اشاره به اینکه تمامی علائم ترافیکی در محل حادثه نصب شده است گفت: هر آنچه که تاکنون توسط شورای ترافیک به شهرداری ابلاغ شده است اجرا شده و تمامی تابلوهای ترافیکی و کنترل سرعت و همچنین دوربین‌های پایش سرعت با صرف هزینه از مدت ها قبل در بلوار کشاورز نصب شده است.

 

فرجی فر ادامه داد: در بلوار کشاورز تنها اقدام صورت گرفته تعریض و پهناسازی جاده بوده است که که این قسمت نیز به محل حادثه مرتبط نمیباشد.

 

وی در پایان گفت: این حادثه توسط نهادهای نظارتی و مراجع قضایی در حال بررسی و اعلام نظر قطعی کارشناسان است.

 

 

 

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است