سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر


شناسه خبر: 15431

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، جلسه هماهنگی و بررسی تأمین آب شرب پایدار از خطوط تالوار به ریاست دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و با حضور سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، مشاور عالی فرماندار، معاون طرح و توسعه آب منطقه‌ای استان، قائم مقام شرکت آب فاضلاب استان، معاون شرکت توزیع برق استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در دفتر فرماندار شهرستان بهار برگزار شد.

 

دکتر مجتبی فیض‌اللهی فرماندار شهرستان بهار در این جلسه گفت: باتوجه به افت آب سفره های زیرزمینی در دشت های بهار و کاهش منابع آبی و سطحی بودن آب پیشبینی می‌شود که در آینده نیاز به تامین آب شرب پایدار در برخی از مناطق ضروری باشد.

 

وی در ادامه گفت: هم اکنون باتوجه به مدیریت خوب در تامین آب شرب توانسته ایم با کمترین تنش و قطعی آب شرب در شهرستان باشیم.

 

وی افزود: باتوجه به شرایط کمبود آب و کاهش سفره های آب زیرزمینی نیاز به پیشبینی تامین آب شرب پایدار از خطوط تالوار برای برخی از مناطق این شهرستان داریم.

 

در ادامه دکتر رضا اخلاص مند مدیر عامل آب منطقه‌ای استان ضمن تقدیر از پیگیری های فرماندار شهرستان بهار در جهت تامین آب پایدار شهرستان گفت: برنامه هایی برای فرهنگ الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب برای مردم داریم و همچنین با مدیریت مصرف آب شرب از چالش های احتمالی پیش روی کاسته خواهد شد و در همین راستا نصب کنتور هوشمند برای چاه ها الزامی است.

 

وی افزود: تامین کل آب مورد نیاز شهرها از خطوط تالوار مقدور نمی باشد ولیکن برای رفع مشکلات احتمالی در آب شرب پیش بینی های لازم جهت تامین بخشی از آب شرب شهرستان بهار از خطوط تالوار در دستور کار این شرکت قرار دارد که بخش دیگر نیز با صدور مجوز حفاری چاه های آب تامین می‌شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص     


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است