سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/1/17 10:20:24
بخشدار لالجین در جمع خبرنگاران:

تردد مسافران نوروزی در لالجین باعث طغیان کرونا در این شهر شده است

بخشدار لالجین از طغیان کرونا در شهر لالجین به دلیل افزایش تردد مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.

شناسه خبر: 10860

گروه - مرضیه کریمی رادپور :

به گزارش نشاط شهر، ظهر امروز خبرنگاران با حضور در ستاد انتخابات بخش لالجین از روند ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره شورای روستاها بازدید کرده و در نشست خبری بخشدار لالجین شرکت کردند‌.

در این نشست خبری مجید ساغرچی به بیان نحوه ثبت نام از شوراهای روستایی پرداخت و اظهار داشت: پیرو اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام از شوراهای روستا از امروز ساعت ۸ صبح شروع شده و تا یکشنبه هفته آینده ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

ساغرچی به روش های چهارگانه معین شده برای ثبت نام از کاندیداهای شورای روستایی اشاره و از مردم دعوت کرد در روزهای اول ثبت نام خود را نهایی کرده و به روز آخر موکول نکنند.

بخشدار لالجین تعداد روستاهای بخش را ۱۸ روستا برشمرد که در مجموع ۶۲ عضو شورا در آنها منتخب خواهند شد و افزود: تخمین ما این است که حدودا ۱۵۰ نفر برای تصدی ۶۲ جایگاه عضویت در شورا ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم چه به عنوان کاندید انتخاب و چه شرکت کننده در انتخابات یکی از اهداف ماست، مهم نیست چه کسی از چه جناحی شرکت کرده مهم حضور حداکثری است.

ساغرچی در ادامه گریزی به وضعیت کرونای لالجین زد و با اشاره به برگزاری جلسه فوری ستاد شهرستانی کرونا گفت: لالجین یکی از شهرهایی است که کرونا در آن در حال طغیان است، به طوریکه ظرف ۱۵ روز گذشته تعداد بستری های کرونایی در لالجین به ۵۸ نفر رسیده که این معادل ۳۰ درصد کل تعداد کرونایی ها در طول یک سال این شهر است و احتمال وجود کرونای انگلیسی در این بين هم وجود دارد.

وی همچنین از فوت یکی از شهروندان لالجینی بر اثر ابتلا به کرونا در پیش از ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان بهار ۲۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا بستری شده اند.

بخشدار لالجین دلیل اصلی طغیان کرونا در لالجین را مسافران نوروزی دانست و افزود: در ۱۵ روز ابتدایی سال تعداد بسیاری از مسافران من جمله از تهران وارد شهر لالجین شدند که شیوع کرونا را در این شهر بیشتر کرد.

 


برچسب ها: انتخابات# لالجین#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی