سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار خبر داد.

شناسه خبر: 11308

به گزارش نشاط شهر به نقل از  نافع، سردار «سلمان امیری» افزود: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد، این باند با شیوه و شگردهای پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان های مرکزی به استان های غربی می کند.

 وی اضافه کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یک قاچاقچی در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان بهار، خودرو متهم شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین با لفافه از وی کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همچنین در عملیات دیگری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودرآهنگ قاچاقچیانی که درصدد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به کبودراهنگ بودند را شناسایی کردند.

 سردار امیری افزود: پس از متوقف کردن خودرو متهمان در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی