سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، حفاظت از آراء مردم و فراهم نمودن زمینه حضور گسترده مردم با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت رسانه‌‌های استان و شبکه‌های اجتماعی اقدام به اطلاع‌رسانی قوانین انتخابات در قالب‌های مصاحبه، تصویرگرافی و پیامک در میان آحاد مردم جامعه نموده است.

شناسه خبر: 11216

به گزارش نشاط شهر به نقل از واحد اطلاع‌رسانی این معاونت، دکتر عباس نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان همدان ضمن تأکید بر حفظ مولفه امانتداری در جریان انتخابات، بیان کرد : خوشبختانه  با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کلیه اعضای محترم فضای انتخاباتی این دوره بسیار مطلوب‌تر نسبت به دوره‌‌های قبل است و پرونده‌های قضایی شکل گرفته در این خصوص عمدتا در حوزه تبلیغات پیش از موعد قرار داد و جرائم حاد و خاصی شکل نگرفته است. 

 وی ادامه داد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، حفاظت از آراء مردم و فراهم نمودن زمینه حضور گسترده مردم با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت رسانه‌‌های استان و شبکه‌های اجتماعی اقدام به اطلاع‌رسانی قوانین انتخابات در قالب‌های مصاحبه، تصویرگرافی و پیامک در میان آحاد مردم جامعه نموده است. 

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اضافه کرد: در تمام حوزه‌های قضایی جلسات توجیهی با حضور نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا و نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های بهار و کبودرآهنگ برگزار شده که در راستای پیشگیری از جرائم این حوزه بسیار اثرگذار بوده است. 

نجفی با اشاره به اهمیت صحت‌سنجی گزارشات تخلفات انتخاباتی و حفظ آبرو افراد، اظهار کرد: ضابطین عام و خاص باید نسبت به صحت‌سنجی سریع گزارشات تخلفات انتخاباتی اقدام نمایند و در صورت تأیید وقوع جرم همراه با مستندات با قید فوریت به شعبات قضایی ویژه انتخابات ارسال نمایند. 

وی ادامه داد: اکیپ کمیته نظارت بر تبلیغات این دوره از انتخابات ضمن حضور میدانی در سطح شهر و ستادهای تبلیغاتی در صورت بروز تخلف، باید علاوه بر تذکر به متخلف یا متخلفین به سرعت نسبت به امحاء یا جمع‌آوری بنرهای تبلیغی غیر مجاز در سطح شهر اقدام نمایند.

انتهای پیام/ 


نظرات کاربران
  • محمد :
    در تاریخ 1400/3/26 11:39:44
    با سلام به نظر بنده باید جهت صیانت از آراء مردم و سلامت انتخابات باید افراد سالم و متعهد و متدین در هیئت های اجرایی و حتی نظارت به کار گرفت . وقتی به کارنامه انتخابات چندین ساله نگاه می کنیم افراد منتخب در هیئت اجرایی به ویژه در شهرستان بهار بعضا ثابت بوده و هر دوره هیچ تغییر ی نمی کنند .آیا نباید بعضی افراد که در تمامی برنامه های شهرستان با پاچه خواری ،پررویی ، تملق و چاپلوسی حضور دارند کنار گذاشته شوند ؟ و از افراد جوان و پاک دست استفاده کرد نمونه آن "ر" "م" که نهایت سوء استفاده ها را در برنامه های مذهبی و غیره دارد .چون شناخت کافی در این زمینه دارم مثال کوچکی زدم تا آقایان دست اندر کار بدانند که مردم فهیم به خوبی همه چیز را می دانند و نظارت دقیق دارند.یا علی

ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی