سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

علیرضا صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار ، طی نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان بهار دیدار کرد و به دغدغه های این اداره پرداخت.

شناسه خبر: 11482

 

 

 

 

به گزارش نشاط بهار ؛ علیرضا صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار چندی پیش در میزبانی از  اصحاب رسانه ، نشاط اجتماعی را یک نیاز در ورزش دانست و اظهار داشت : با ایجاد نشاط اجتماعی میتوان  در سطح شهرستان بستری فراهم کرد که در بحث ورزش، موجی تازه ایجاد کرد و این اداره توانسته در زمینه های مختلفی این امر را تحقق بخشد و با توجه به نقش تاثیرگدار رسانه ها در امر اطلاع رسانی ، تا حدودی مردم در سالهای اخیر با جامعه ورزشی آشنا شوند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان درادامه ورزش را حرفه معرفی کرد و افزود‌: درجامعه امروزی همگی باید آگاه شوند که ورزش صرفاً یک تفریح نیست و نگرش باید به این نهاد  عوض شود زیرا ورزش یک حرفه است و در حوادث بسیاری شاهد ایثار ورزشکاران بوده ایم. 

 

 

وی در ادامه تأکيد کرد : ورزش نجات دهنده روح و جان مردم است و بخش ورزش به سرمایه گذاری و کمک خیّرین انکار ناپذیر است و کاهش آسیب های بیشماری را بدنبال خواهد داشت.

 

وی در ادامه اذعان کرد: با توجه به اینکه این اداره در زمان روی کار آمدنم با معضلات بیشماری همچون بدهی کلان مالی دست و پنجه نرم میکرد سعی برآن شد با جذب اعتبار  و سرمایه بخش وسیعی از  بدهی ها پرداخت شوند .

 

 

علیرضا صفی زاده در ادامه بیان کرد: توانسته ایم با راه اندازی هئیت های ورزشی روح تازه ای به ورزش شهرستان بهار بدمیم و با در حال حاضر تعداد هیئت ها از ۲۴ هیئت به ۳۰ هیئت رسیده است ، و ۲ خانه ورزشی همراه با تجهیزات  روستایی در دهنجرد و کریم آباد با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل افتتاح شده است  و راه اندازی هیئت جانبازان و معلولین، هیئت تیراندازی،  دوچرخه سواری و پیست BMX، هیئت اسکواش، تیراندازی باکمان را با همکاری و قول مساعد استان در حال انجام است و شایان ذکر است که راه اندازی مجدد رشته های ورزش همگانی و کبدی سالن بانوان در برنامه های بخش ورزش شهرستان است و برای تقویت هیئت های ورزشی سعی شده مدیران پا به کار  و متعهد را دعوت به همکاری کنیم.

 

 وی گفت :شایان ذکر است که۴ سازمان مردم نهاد در حال فعالیت است و طرح هر روستا یک سمن برای ثبت  سمن در ۱۸ روستا در حال پیگیری میباشد.

 

علیرضا صفی زاده مطرح کرد: این اداره از سال ۸۹  مبلغی حدود ۳۵۰ میلیون تومان بدهی داشته و توانستیم قسمتی از آن را تسویه کنیم و در دوره خدمت بدهی نداشته باشیم و با جذب بودجه و با توجه به تسویه بدهی سالهای اخیر عملکردهای مثمرثمری داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی استقلال بخشیدن به اداره ورزش و جوانان بوده و نگذاشته ام فرد با افرادی برای هیات ها و این اداره بخواهند تصمیم گیری کنند چرا حوزه ورزش  کاملا مستقل است.

 

درادامه صفی زاده اظهار داشت : با توجه به آسیب های اجتماعی بیشماری که درسطح شهرستان داریم گسترش ورزش باید در همه ی بخش های شهری و روستایی شهرستان رسیدگی شود و امید است با حضور نماینده جدید تعدادی از طرح های نیمه کاره چون سالن استخر بانوان که تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و زورخانه های نیمه کاره را با جذب اعتبار  به بهره برداری برسانیم و افتتاح ۵خانه ورزشی در مناطق محرم روستایی  همراه با تجهیز نیز از دیگر فعالیت های بخش ورزش هستند.

 

 

صفی زاده تاکید کرد: تاکنون سعی کرده ایم با حمایت مالی هیئت ها، روحیه دادن و در کنار ورزشکاران بودن  قوت قلبی برای ورزشکاران باشیم تا با روحیه باز در مسابقات شرکت نمایند و همچنین سعی شده برای حمایت از قهرمانان با تشکیل جلسات تخصصی هیئت ها از افراد صاحب نفوذ در حوزه ورزش کمک بگیریم.

 

علیرضا صفی زاده گفت: مفتخریم که در سال پیش موفق به کسب رتبه اول در حوزه جوانان و ستاد سازماندهی جوانان و رتبه برتر در برنامه‌های فرهنگی بوده ایم و فعالیت های خبری و تولیدات ورزشی نیز بسیار  پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 

وی افزود: حوزه ورزش در دو سال اخیر به دلیل فقدان نماینده ضررهای زیادی متحمل شده که امید است با حضور نماینده جدید بخشی از مشکلات و معضلات این حوزه بر طرف شد.

 

علیرضا صفی زاده در پایان از همکاری پایگاه های خبری و نشریات تشکر کرد و از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان تجلیل بعمل آورد.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: استقلال_بخشیدن#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی
Error
Whoops, looks like something went wrong.