سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/12 11:22:57
مسئولان نقش سازمان های مردم نهاد را جدی بگیرند‌

سمن ها از ارکان اصلی توسعه پایدار در کشور هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان بهار با گرامیداشت روز تشکل ها گفت: سمن‌ها پل ارتباطی بین دولت و عموم مردم هستند و به خاطر تماس رو در رو با مردم و ارتباط با مسئولان دولتی می توانند نقش موثری در تحقق اهداف و دغدغه های مردم داشته باشند.

شناسه خبر: 11588

 

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد با شخصیت حقوقی مستقل، غیردولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی هستند که برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سلامت ، خیریه ، مذهبی و بسیاری از امور عام المنفعه و بر اساس اساسنامه مدون، رعایت چارچوب قوانین مربوطه فعالیت می‌کنند.
 
وی با اشاره به فعال بودن ۴ سازمان مردم نهاد جوانان در بخش های مختلف در سطح شهرستان، گفت: سمن ها نقش مؤثری در کاهش آسیب ها و افزایش نشاط اجتماعی جامعه برعهده دارند و امیدواریم روزبه روز شاهد افزایش کمی و کیفی سمن ها در شهرستان باشیم.
 
علیرضا صفی زاده با اشاره به نقش مهم سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه های هفته ازدواج، گفت: سمن‌های جوانان بهار به خصوص دو سمن پیچک مهر و امید و اکسیر زندگی شهر نشان دادند جوانان بهاری، مستعد اجرای کارهای بزرگ در سطوح مختلف هستند.
 
وی، بر ضرورت حمایت مسئولان از سمن‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: سازمان‌های مردم نهاد باید این فکر را در نظام اداری و میان مردم ایجاد کنند که آنها برای پیشرفت و رفاه نسل آینده فعالیت می‌کنند.
 
وی خواستار توجه جدی مردم و مسئولین ادارات به سمن ها شد و افزود: افرادی همچون مرتضی بهادربیگی سالیان سال است بدون هیچ چشم داشتی در جهت ترقی، پیشرفت جامعه و رفع مشکلات آن گام بر می‌دارند، این حس مسئولیت مقدس و ارزشمند است و نیاز است که مردم و به خصوص نگاه ویژه ای به سازمان های مردم نهاد داشته باشند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ص

برچسب ها: جوانان# مردم#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی