سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/7 22:17:35
امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت:

حضور نوجوانان و جوانان در مساجد کمرنگ شده

نقش جوانان در جبهه های حق علیه باطل بسیار مثال زدنی است.

شناسه خبر: 11910

به گزارش نشاط شهر ،  حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد کمرنگ شده که باید هوشمندانه با توطئه های دشمنان مقابله کنیم و باب دوستی با نوجوانان و جوانان باز کنیم و با دعوت به مساجد و دادن مسئولیت به نوجوانان شاهد حضور پر شور جوانان و جذب آنان در مساجد باشیم.

 

خطیب جمعه بهار اظهار کرد: مسئولیت والدین در تربیت فرزند و انتخاب شیوه تربیتی مناسب، بسیار سرنوشت ساز است و چگونگی روابط میان اعضاء خانواده و طرز ارتباط والدین با فرزندان در شکل گیری شخصیت آنها اهمیت زیادی دارد.

 

حجت الاسلام محمد علی ارزنده با تبریک پیشاپیش روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و گرامیداشت  سالروز شهادت حسین فهمیده عنوان کرد: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور اراده قوی و مستحکم فرزندان انقلابی ایران در شکستن ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ظلم ستیزی ملت بصیر ایران را در جهان طنین انداز کرد و موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت.

 

وی اذعان داشت: ۱۳ آبان جایگاه ارزنده دانش آموزان و دانشجویان را هویدا ساخت و چراغ راهی برای جوانان امروز است تا با آگاهی و دانایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مصمم تر با ایستادگی در برابر مستکبران جهان، بر به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی همت گمارند.

 

 وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همراهی ها و حمایت های مردم همیشه در صحنه دیار آیت الله بهاری از نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدر دانسته و بر وظیفه مسئولان بر خدمت رسانی به مردم، استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای داخلی در اعتلای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 

حجت الاسلام ارزنده افزود: نقش جوانان در جبهه های حق علیه باطل بسیار مثال زدنی است، گویا نزدیک به نیمی از جبهه ها دانش آموزان جنگ را اداره میکردند و در تایید این سخن میتوان به ۳۶ هزار شهید دانش آموز اشاره کرد.

 

امام جمعه بهار گفت: اگر می خواهیم دوباره شاهد حماسه هایی چون تسخیر لانه جاسوسی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی و نظام اسلامی باشیم باید به نوجوانان میدان دهیم، تا هجمه تبلیغاتی دشمنان در جوانان نفوذ نکند و در مسیرهای غیر اسلامی قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی