سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/20 00:48:41
امام جمعه شهر بهار:

مردم از شهردار وشورای شهر بهار انتظار توسعه شهر را دارند

نماز جمعه این هفته شهر بهار به امامت حجت الاسلام محمدعلی ارزنده برپا شد.

شناسه خبر: 12065

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهربهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار اظهار داشت: امروز از ضروریات جامعه ما آرامش روحی و روانی است که برای بدست آوردن آن زحمات زیادی می کشیم.

امام جمعه شهر بهار در ادامه تصریح کرد: امروز بعضی مشکلات را خودمان ایجاد میکنیم ؛ قطع خویشاوندی، نافرمانی از پدر و مادر، آزار و اذیت به همسایه به خاطر احترام نگذاشتن به حقوق یکدیگر و اهمیت ندادن به اخلاق و فرهنگ شهروندی است که باعث از بین رفتن آرامش می شود.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) افزود: هر یک از ما باید الگویی در زندگی داشته باشیم که حضرت زینب سلام الله علیها الگوی واقعی صبر و استقامت است.

امام جمعه بهار همچنین اذعان داشت: متاسفانه دولت قبل همه چیز را از بین برده و تقصیر را به گردن دولت قبل تر انداخت و نتیجه این شد که دولت جدید باید هرماه ۱۰ هزار میلیارد بدهی به خزانه خالی بدهد.

وی افزود: شهرستان بهار ۲۶ سال است که شهر شده اما متاسفانه کسی که وارد شهر بهار می‌شود این شهر را روستا می بیند و اگر همینطور پیش برود هیچ پیشرفتی در شهر بهار نخواهیم داشت بلکه باید مبلمان شهری ایجاد شود و افرادی که از تمکن مالی برخوردارند باید توجه بیشتری به شهر داشته باشند، چرا که از آب و خاک اینجا استفاده می‌کنند، باید درشهر بهار سرمایه گذاری شود تا این شهر توسعه پیدا کند.

امام جمعه بهار اظهار داشت: مردم از شهردار و شورای شهر انتظار دارند که بر روی ورودی و خروجی شهر کار کنند، همچنین با ساخت کارخانه های تولیدی باعث توسعه شهر شوند و در جذب توریست و گردشگر تلاش کنند، چراکه انتظار مردم آبادی شهر است،  مردم نیز با پرداختن عوارض به آبادی شهر کمک کنند تا اوضاع شهر بهتر شود.

 

فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی