سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/22 21:50:48
امام جمعه بهار:

هیچ کس صدای فریاد مردم بهار و امام جمعه را نمی شنود

پس از سالها پیگیری علت انتشار بوی متعفن در سطح شهر بهار، امشب بار دیگر شاهد انتشار بوی متعفن و بسیار غلیظ در سطح شهر بهار هستیم به گونه ای که تماس های بسیاری در این رابطه و شکایت از این موضوع داشتیم.

شناسه خبر: 12078

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در این رابطه با گلایه مندی از وضع موجود اظهار داشت: در این رابطه سه جلسه شورای فرهنگ عمومی داشتیم و ۲ الی ۳ بار بازدید در این راستا از کارخانجات صورت گرفت، کار به جایی رسید که مدیر کل محیط زیست استان شخصا در دفتر امام جمعه حاضر شد و جایی که قرار بود تصمیم نهایی در این باره گرفته شود، یکی از مسئولین مربوطه در نامه ای مهلت چند ماهه به اینها داد تا فیلتر بگذارند و ایرادات را رفع کنند اما  الان باز می بینیم که این مشکل به قوت خود باقیست.

 

محمد علی ارزنده افزود: الان هیچ کس در این مورد پاسخگو نیست، وقتی در جلسه سوال می شود منشا این بو کجاست، می گویند منشا آن مشخص نیست، اما وقتی با مسئولش تماس می گیریم می گویند، تذکر می دهیم تا نیم ساعت دیگر مشکل حل شود.

 

امام جمعه بهار در اهمیت این مشکل اظهار داشت: خطبه نماز جمعه این هفته بهار را به این مشکل اختصاص خواهم داد تا بلکه صدای اعتراض ما و مردم شنیده شود.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی