سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/4 14:36:21
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

دولت کمر خدمت به مردم را بسته تا مشکلات را برطرف کند

امام جمعه بهار ، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار گفت: فتنه هایی که با رنگ و لعاب جدید درپیش است خود را ظاهر می‌کند باید بسیار مواظب باشیم چرا که دشمن با فتنه نفوذی ها رنگ عوض کرده و ما باید مواظب باشیم که در زمره فتنه گران قرار نگیریم.

شناسه خبر: 12117

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهار به سفارش همه به تقوای الهی اذعان داشت: آگاهی و درک مشکلات یکی از راههای شناخت این فتنه هاست.

 

امام جمعه بهار اذعان داشت: همگان دست در دست هم باید به کمک دولت خدمتگزار برویم و تا به همراه رهبری پرچم نظام مقدس جمهوری اسلام را به امام زمان  بدهیم و از آن یاران حضرت باشیم .

 

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده عنوان کرد :

در فتنه ۸۸ با عنایت امام‌زمان، سربازان گمنام امام‌زمان فتنه ها را خنثی کردند و افرادی که مقدمه این فتنه ها را فراهم کردند باید تقاص پس بدهند و همه ما باید هوشیار باشیم تا خود را با فتنه هایی که می آید  همراه نشویم.

 

امام جمعه بهار نیز اشاره ای به تجمعات هفته پیش در برخی نقاط کشور اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی به بهانه آب یا حقوق معلمان تجمع کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، اما۹۹/۹ درصد معلمان عزیز می‌دانند و حقشان هست که فریاد بزنند اما به خاطر حفظ نظام،خون شهدا،خون همرزمان،رهبری انقلاب سکوت پیشه کرده اند و حقشان را از راه های غیر دینی فریاد نمی کشند و سکوت‌ کرده اند اما یک عده حواسشان نیست کسانی که پایه گزار این تجمع ها هستند در ظاهر برای حقوق معلمان آمده اند اما به صید بهانه آمده اند تااختلاف بیاندازند.

 

امام جمعه بهار همچنین به حضور استاندار همدان  در شهر بهار اشاره کرد و  اظهار داشت: حضور استاندار همدان در دیار آیت‌ الله بهاری و گلزار شهدای شهر بهار با هیئت همراه برای مشاهده و شنیدن سخنان و مشکلات مردم بسیار دلگرم کننده است.

 

 حجت الاسلام ارزنده به حضور استاندار همدان در دفتر امام جمعه اشاره کرد گفت: در حضور استاندار به اهم مشکلات مردم از جمله عدم انطباق مرز تقسیمات سیاسی و طرح جامع شهری، روند کند معرفی مدیران خصوصا در شهرستان بهار ، مشکل جزیره شادی،مشکل بوی متعفن کارخانجات آلاینده، زمین خواری در اطراف رودخانه سیمینه رود  و احتمال بروز سیل در صورت بارندگی شدید  اشاره کردیم و قول هایی از ایشان شنیدیم که قطعا اجرایی و بیان خواهد شد.

 

وی افزود: در خیمه خدمت کمال تقدیر و تشکر از جناب فرجی دادستان شهر بهار را داریم که امروز به مصلی امام خمینی تشریف آوردند و در بحث حقوقی به مردم مشاوره دادند و آرزوی سعادت و سلامتی از خداوند منان برای ایشان داریم همچنین  به جناب آقای توسلی نماینده محترم مردم بهار و کبودرآهنگ که برای اولین بار به نماز جمعه بهار تشریف آوردند عرض خیر مقدم داریم.

 

فاطمه بدرلو 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی