سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی حکمی از سوی دکتر دارابی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهار، دکتر امیرحسین امام به عنوان سرپرست جدید بیمارستان آیت الله بهاری منصوب شد.

شناسه خبر: 12428

به‌ گزارش نشاط شهر، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان آیت الله بهاری در محوطه مدیریت بیمارستان صورت گرفت و به همین منظور گفتگویی با سرپرست جدید بیمارستان آیت الله بهاری داشتیم.

 

وی در معرفی خود گفت: بنده دکتر امیرحسین امام متخصص بی هوشی و مراقبت های ویژه از دانشگاه علوم پزشکی همدان، متولد ۱۳۶۷ از شهرستان همدان هستم ؛ دوره پزشکی عمومی و دوره تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی همدان گذراندم. 

 

امیر حسین امام ، در پاسخ به سوال اینکه پیش از انتصاب به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله بهاری در چه شغل یا سمتی مشغول به کار بودید؟، عنوان کرد: در طی دوران قبل از انتصاب، بنده پزشک عمومی بودم و در دانشگاه به عنوان پزشک پژوهشگر و مسئول واحد توسعه تحقیقات بالینی خدمت کردم همچنین در دوره دانش آموختگی تخصصی رزیدنت بی هوشی، در دانشگاه مشغول به کار بودم ، مسئولیت هایی توسط معاونت محترم تحقیقاتی وقت به بنده سپرده شد و با انجام تحقیقات بالینی دانشگاه، توانستیم اقدامات خوبی را در آن زمان به انجام برسانیم.

 

سرپرست جدید بیمارستان آیت الله بهاری، در پاسخ به سوال اینکه سوابق مدیریتی خود را بازگو کنید، اظهار کرد : بنده پس از دریافت تخصص خود، به عنوان رئیس بیمارستان دندان پزشکی پورسینا که اولین بیمارستان تخصصی در کشور است؛ مشغول به فعالیت و خدمت‌ رسانی به مردم شدم و بیمارستان دندان پزشکی به لطف خداوند متعال بعد از دوسال تعطیلی شروع به کار کرد، بعد از دوماه که در آنجا حضور داشتیم ،تجهیزات آن کامل شد و اولین عمل جراحی در اواخر مهر ماه سال قبل شروع به کار کرد. بیمارستان در حال حاضر همچنان به مردم خدمت رسانی می‌کند ؛ بنده نیز در آنجا به عنوان متخصص بی هوشی مشغول به کار هستم.

 

وی در ادامه افزود : پیش از اینکه بنده به عنوان متخصص بی هوشی در بیمارستان پورسینا مشغول به کار شوم در بیمارستان آیت الله بهاری به عنوان متخصص بی هوشی در اتاق عمل، در حال خدمت بودم.

 

امیرحسین امام در پاسخ به سوالِ چه برنامه ها و اهدافی را برای سال جدید در نظر دارید؟ ، گفت : از موقعیت جغرافیایی شهرستان بهار که در نزدیکی شهر همدان قرار دارد باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد؛ همانطور که بیمارستان پورسینا را به عنوان یک بیمارستان آموزشی و بیمارستان آیت الله بهاری را نیز به عنوان مرکز آموزشی و پژوهشی در سطح استان مطرح کرده ایم، در نظر داریم که ان شاءالله بیمارستان آیت الله بهاری را نیز به قطب تخصصی استان تبدیل کنیم و اتاق عملی فعال را در این بیمارستان داشته باشیم و مشغول خدمات رسانی به مردم باشیم.

 

وی افزود : در زمان بیماری کرونا همکاران خدمت رسانی خوبی را ارائه‌ دادند. حال باید به دنبال جذب نیرو های متخصص باشيم تا علاوه بر اینکه بیمارستان درحال خدمت رسانی بهداشتی و درمانی باشد از لحاظ آموزشی نیز باری از دوش دانشگاه بردارد و در این زمینه پیش روی کند.

 

سرپرست جدید بیمارستان آیت الله بهاری در پایان درمورد رویکرد سال جدید اذعان داشت: به طور کلی باید بتوانیم فعالیت های بیمارستان را گسترش دهیم و باید آن کاستی هایی که از لحاظ بهداشتی و درمانی وجود دارد برطرف شود ،همچنین باید بتوانیم رضایت مندی پرسنل را داشته باشیم؛ اگر پرسنل رضایت مندی خوبی را داشته باشند قطعا در خدمت رسانی عمل بهتری را نسبت به مردم خواهند داشت، این موارد حتما در سال جدید اجرا خواهد شد.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی