سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/2 10:01:19
فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ:

وزارت صمت در اسرع وقت خیاطان و تولیدکنندگان کیف و کفش را در منطقه شناسایی و ساماندهی کند

در راستای پیگیری نتایج سفر اخیر مسئولان صنعت و معدن به شهرستان های بهار و کبودراهنگ، اولین جلسه پیگیری این موضوع با حضور توسلی،نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، مدیران کل صمت و شهرک‌های صنعتی استان در وزارت صمت تشکیل شد.

شناسه خبر: 12540

به گزارش نشاط شهر، در راستای پیگیری نتایج سفر اخیر مسئولان صنعت و معدن به شهرستان های بهار و کبودراهنگ، اولین جلسه  پیگیری این موضوع با حضور توسلی،نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، مدیران کل صمت و شهرک‌های صنعتی استان در وزارت صمت تشکیل شد.

 

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در این جلسه با اشاره به وضعیت خشکسالی در منطقه، استفاده از ظرفیتهای دیگر مانند صنایع کوچک و کارگاههای خانگی را بسیار مهم دانست و خواستار تسریع در شناسایی و ساماندهی فعالان این بخش شد.

 

توسلی هدف از این جلسه را پیگیری نتایج سفر  خانم محرابی مدیرکل نساجی وزارت صنعت و معدن به روستاهای کرداباد، ویان، لتگاه، دستجرد بهار و زاغه برشمرد و گفت: مقرر شد اقدامات لازم از سوی وزارت صمت؛ وزارت کار  و همکاری دهیاران در اسرع وقت تمام کارگاه های موجود شناسایی و شناسنامه دار شوند و همزمان اتحادیه خاص این افراد تشکیل و اقدامات  لازم برای تامین سرمایه در گردش در این دو شهرستان انجام شود و موضوع تامین مواد اولیه و بازارها توسط صنعت دنبال شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی