سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر محفل روایتگری با حضور جناب آقای هوشیار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با شرکت طلاب، مبلغان ،دانش آموختگان حوزه علمیه صدیقه کبری (س) و جمعی از بانوان هیئتی شهرستان بهار برگزار گردید.

شناسه خبر: 12547

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی و پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار، به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر محفل روایتگری با حضور جناب آقای هوشیار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با شرکت طلاب، مبلغان ،دانش آموختگان حوزه علمیه صدیقه کبری (س) و جمعی از بانوان هیئتی شهرستان بهار برگزار گردید.

در این مراسم آقای هوشیار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای آزادی خرمشهر طی سخنانی افزود: در جنگ تحمیلی ،۵۸ کشور دنیا با کشور ما وارد جنگ شد و آنچه که باعث پیروزی ما با وجود کمترین امکانات در مقابل دشمن بود ایمان برخاسته از اخلاص جوانانی بود که در کنار جهاد اصغر مشغول جهاد اکبر بودند. 

وی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره)‌ با بیان مفاهیمی چون تکلیف، توکل، جهاد،شهادت و ایثار باعث شد تا جوانان در مبارزه با دشمنانی که تا دندان مسلح بودند ایستادگی کنند . امروز ما نیز موظفیم به فرمایشات مقام معظم رهبری که ترسیم کننده خطوط نظام است دقت کنیم و اجازه ندهیم فرامینش بر زمین بماند .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که در مورخه ۹۵/۳/۳ در جمع دانشجویان دانشگاه افسری ضمن مطالب ارزشمندی فرمود"خرمشهرها در پیش است" اظهار داشت: دشمن در زمینه های اقتصادی و فرهنگی ،کشور ما را مورد هدف قرار داده و توانسته با تغییر سبک زندگی اسلامی ما خرمشهرهای حجاب ، فرهنگ و اقتصاد ما را فتح کند. بنابراین همه آحاد جامعه بویژه طلاب بایستی نسبت به فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین که الزام آور است تلاش کنند و در جامعه نقش آفرینی و امید آفرینی کنند.

آقای هوشیار در ادامه به یکی دیگر از مصادیق جهاد تبیین "مسئله فرزند آوری و حمایت از خانواده" اشاره نموده و خاطر نشان ساخت : مقام معظم رهبری در دیدار با فعالان حوزه جمعیت فرمود: تلاش برای افرایش نسل یکی از ضروری ترین فریضه است . فلذا تبیین در این عرصه یکی از اولویت های ماست که باید سرلوحه امور خود قرار دهیم. 

آقای هوشیار در پایان به بیان ایثارگری و رشادت های رزمندگان که برگرفته از فرهنگ امام بود پرداخته و افزود: شهید رضا عمادی ها ،شهید رضا طاووسی ها و سایر شهدای عزیز ما یکباره به این مقام نرسیدند و سالها در اثر جنگیدن با هوای نفس ، دفاع از ارزش ها و ولایت به مقام والای شهادت نائل آمدند .باشد که ما نیز با پیروی از سیره و منش شهدا و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم یکی پس از دیگری خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم. 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.