سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/16 21:03:40
به مناسبت گرامیداشت هفته مقام خبرنگار انجام پذیرفت:

دیدار خبرنگاران با امام جمعه بهار به مناسبت روز خبرنگار

همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و امام جمعه بهار، این جمع طی دیداری در رابطه با این هفته گفتگو کرده و به مشکلات و دغدغه های اين عرصه پرداخته شد.

شناسه خبر: 12715

 

به گزارش نشاط شهر، حجت‌الاسلام ارزنده امام جمعه بهار با عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان عنوان کرد:اتحاد جامعه از نظر امنیت، دید، اندیشه جامعه را تفکیک می‌کند و مواظب باشید شما با قلم زدنتان می‌توانید آن هارا جابه جا کنید چرا که قلم زدن شما صرفا فقط این نیست که مربوط به سال های پیش باشد چرا که اگر باعث تغییر اندیشه شود و خوب باشد تا مقام اذل در پيشگاه خداوند متعال همراه شما است و پاداش میگیرید و اگر چیز دیگری باشد باید پاسخگو باشید.

وی افزود: کسانی که در جبهه حق و باطل هستند در مواقع قدرت تجزیه و تحلیل ندارند چرا که تجزیه و تحلیل آنها ناظر بر این است که در فضا های مجازی،مجلات و روزنامه ها بر گفته ها پیروی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ارزنده نیز گفت: اوضاع و احوال سياسی جو هایی را به وجود می آورد و باتوجه به فضا هایی که پیش رو می باشد مواظب باشید  مسیری را قلم بزنید که نفع آن بر کسی دیگر برسد و طبعات منفی به شما برسد چنانچه انسان در حقیقت به دنبال منافع مادی با معنوی می باشد که نمی خواهد نفع به کس دیگری برساند و خود ضرر کند و این مورد با ایثار تفاوتی دارد چرا که ایثار تماما دارای نفع است .

وی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران شهرستان بهار گفت: هر کاری سختی هایی خودش را به دنبال دارد و اگر انسان مسیری را ادامه بدهد این راه برای او ارزش دارد و اگر فکر کنید که می‌خواهید سختی نداشته باشید باید به مردم خدمت نکنید و اگر قصد خدمت دارید بدانید هر مسئولیتی بگیرید آرامشتان کمتر خواهد شد .

در میانه این دیدار، مرتضی بهادربیگی خبرنگار سیاسی اجتماعی شهرستان هم نسبت مسائل شهرستان و مواردی که نیاز به توجه ویژه دارد اظهار داشت: خبرنگاری شغلی شریف و ارزشمند است؛ چه بسا همین خبرنگاران با پیگیری و مطالبه گری خود باعث رفع مشکلات و رضایتمندی مردم شده اند و ارزش اینگونه فعالیت ها قابل وصف نیست.

در ادامه بهادربیگی اشاره ای به اتفاقات گذشته داشت و افزود: متاسفانه برخی افراد تصور می‌کردند با سوءاستفاده از موقعیت های شغلی خود میتوانند مقابل مطالبه گری را بگیرند و آن را به مسیرهای پرتنش هدایت کنند که خوشبختانه با درایت و تیزهوشی  برخی مسئولین انقلابی و باتجربه  به سرانجام نرسید.

وی همچنین به فعالیتهای سیاسی اجتماعی در شهر بهار پرداخت و نکاتی را به عنوان پیشنهاد به امام جمعه ارائه کرد و از مطالبه گری امام جمعه در منافع  عمومی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این تلاش ها قطعا در خاطره مردم قدرشناس بهار باقی خواهد ماند.

در ادامه بهادربیگی از زحمات مداوم و تاثیر گذار رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تشکر کرد و بیان داشت: بی شک این رئیس یکی از مدیران با اخلاق و بی حاشیه، منصف و کاردان می‌باشد که با وجود وی در سطح شهرستان شاهد رشد چشمگیر این حوزه شده ایم.

شایان ذکر است در خاتمه این دیدار از شهرزاد عباسی سردبیر ماهنامه نشاط بهار، آرزو میرزایی و فاطمه بدرلو خبرنگاران پایگاه خبری نشاط شهر که در دهه امامت و ولایت و ایام غدیر حضور پررنگی جهت انعکاس اخبارات غدیر داشتند توسط ستاد غدیر شهرستان بهار تقدیر به عمل آمد.

زهرا صادقی گلزار

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی