سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/21 02:19:54
ریاست شبکه بهداشت و درمان بهار:

بیمارستان آیت الله بهاری روزانه حداکثر ۴۸۰ نفر را ویزیت می‌کند

به علت دریافت پیام های مردمی در مورد مشکلات بیمارستان آیت الله بهاری از جمله کمبود پزشک، شلوغی، مشکل در نوبت دهی و...با دکتر دارابی ریاست شبکه بهداشت و درمان بهار، گفتگویی داشتیم.

شناسه خبر: 12724

 

به گزارش نشاط شهر، به علت دریافت پیام های مردمی در مورد مشکلات بیمارستان آیت الله بهاری از جمله کمبود پزشک، شلوغی، مشکل در نوبت دهی و...با دکتر دارابی ریاست شبکه بهداشت و درمان بهار، گفتگویی داشتیم.

دکتر دارابی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به فصل برداشت محصول سیب زمینی و ورود کارگران فصلی از شهرهای غربی مجاور، تعداد بیماران نسبت به ماه های گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیمارستان آیت الله بهاری روزانه حداکثر ۴۸۰ نفر را ویزیت می‌کند و این در حالی است که این آمار از تعداد ویزیت در بیمارستان بعثت هم بیشتر است.

دارابی در خصوص تعداد پزشکان در بیمارستان آیت الله بهاری گفت: ما تعداد پزشکان را به ۲ نفر رساندیم که جوابگوی بیماران باشد و همچنین گاهی بیمار  بد حالی مراجعه میکرد که پزشک اورژانس نمی‌توانست زودتر رسیدگی کند، حال که دو پزشک حضور دارند و همچنین یک نفر هم مسئول تریاژ است که کارهای اولیه را انجام می‌دهد، سرعت عملکرد رسیدگی به بیماران افزایش یافته است.

وی در خصوص دارو بیان کرد: برخی از اقلام دارویی تحریم هستند، نه تنها در بیمارستان بهار یافت نمی‌شوند بلکه در سراسر کشور چنین می باشد. باتوجه به تحریم سعی داریم داروهای جایگزین (مشابه ) را برای بیماران تجویز کنیم.

وی در ادامه گفتگو بیان کرد: مراجعین گرامی باید این را نیز در نظر بگیرند که بیمارستان بهار با امکانات کم اما خدمات بهتر و بیشتر ی را ارائه می‌دهد.

دکتر دارابی در پایان گفت: از شهروندان گرامی در خواست می‌شود به رعایت پروتکال های بهداشتی توجه داشته باشند تا از  بیماری های عفونی جلو گیری شود همچنین اگر سرماخوردگی جزئی دارید به بیمارستان مراجعه نکنید بلکه با استراحت و استفاده از مواد مغذی و رعایت نکات بهداشتی در منزل، دوره‌ی درمان را سپری کنید.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی