سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/18 23:40:41
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

راز اقتدار و سرافرازی کشور، عدم پذیرش ذلت، استکبار و استعمار جهانی است

حجت‌الاسلام ارزنده: در طی خبری که مطلع شدیم ملکه انگلیس بعد از ۷۰ سال‌ ظلم به جهان و غارت و استثمار کشور های دیگر، از دنیا رفته و برخی از کشورها به مدت سه روز اعلام عزای عمومی کرده‌ اند، جای تعجب است که همین کشور ها در مقابل آن همه توهین و زورگویی انگلیس هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند و این گونه طرفداری می‌کنند.

شناسه خبر: 12792

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد : یکی از نشانه های عرض ارادت از طرف شیعیان و محبان اهل بیت به حضرات معصومین(ع)، مشرف شدن به زیارت حضرات است. در رابطه با زیارت، پاداش و ثواب های مختلفی ذکر شده. با توجه به فرموده ها، باید سعي کنیم که به زیارت ائمه معصومین مشرف شویم.

 

وی افزود : در میان بین زیارت ائمه معصومین (ع)، زیارتی که بسیار سفارش شده، زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است. امام حسین (ع) در این باره می‌فرماید: "هرکس مرا بعد شهادتم زیارت کند او را در قیامت زیارت خواهم کرد و اگر در آتش باشد او را نجات خواهم داد"

 

امام جمعه بهار بیان کرد: در طی خبری که مطلع شدیم ملکه انگلیس بعد از ۷۰ سال‌ ظلم به جهان و غارت و استثمار کشور های دیگر، از دنیا رفته و برخی از کشورها به مدت سه روز اعلام عزای عمومی کرده‌ اند، جای تعجب است که همین کشور ها در مقابل آن همه توهین و زورگویی انگلیس هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند و این گونه طرفداری می‌کنند.

 

 حجت‌الاسلام ارزنده با تشکر از همه موکب داران شهرستان بهار که با کمک مردم شریف و خیرین عزیز حدود ۱۰ موکب در شهرستان برپا کرده‌اند و به نحوه احسن اداره می‌کنند که این افتخاری برای شهرستان است و متاسفانه با وضعیتی هم که در عراق وجود دارد که این وضعیت قطعا وضعیت عادی ای نیست. یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت راهی شدند اما متاسفانه امروز ورود زائران به عراق با وجود گرمای بسیار با درنگ مواجه شد و زائرین ساعت ها در انتظار هستند و مرز مهران بسته شد؛ عامل این بی نظمی ها کشور عراق است. 

 

وی نیز ادامه داد: نخست وزیر عراق چطور برای اين وضعيت هیچ برنامه ریزی نداشته  در حالی که هر حادثه ای در دورترین نقطه اتفاق بیفتد مسئولان امنیتی مطلع می‌شوند و عکس العمل از خود نشان میدهند، اما در عراق چطور نمیدانند در مرزها چه خبر است و با توجه به پیش بینی که شده بود ۵میلیون زائر در مراسم اربعین شرکت خواهند کرد و مسئولان ما در داخل کشور همه اسباب و وسایل را برای زائران فراهم نمودند و وظیفه مسئول بودن و خادم بودن را نسبت به مردم نشان دادند.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی