سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/22 16:18:35
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان همدان در بازدید از استقرار موکب آیت‌الله بهاری مطرح کرد :

موکب آیت الله بهاری همه جانبه در خدمت رسانی به زوار اربعین تلاش می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی حلم، رئيس ستاد اقامه نماز جمعه استان همدان از استقرار موکب آیت‌الله بهاری ره در ورودی شهر بهار و اسکان زائرین حسینی بازدید کرد.

شناسه خبر: 12804

 

به گزارش نشاط شهر، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز جمعه استان همدان در بازدید از موکب آیت‌الله بهاری با عرض خدا قوت به تمام کسانی که به‌ زوار اربعین خدمت رسانی می‌کنند عنوان کرد :  موکب آیت الله بهاری شهرستان بهار همه جانبه در خدمت رسانی به زوار اربعین تلاش می‌کند .

 

وی افزود: زائرانی که با وجود خستگی از خدمت رسانی در اینجا بهره مند می‌شوند و با حال خوب از این موکب خارج می‌شوند، این ثواب بهترين ذخیره دنیای آخرت برای خادمان موکب می‌باشد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان همدان با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که به هر نحوی از جمله؛ فرهنگی،تغذیه‌ای، بهداشتي و ...به زائران اربعین خدمت ارائه می‌دهند، گفت : ان شاءالله زحمات و خدمت رسانی همه عزیزان مورد عنایت سیدالشهدا قرار گيرد. پاداش کسانی که در مواکب خدمت می‌کنند، کمتر از زیارت نباشد بیشتر هم خواهد بود.

 

وی همچنین در بازدید از ایستگاه نقاشی کودکان که به همت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی بهار و با مشارکت کتابخانه عمومی آیت الله بهاری و مجموعه فرهنگی تربيتي پایگاه ۲ شهید شیرودی، در محوطه بيرون از موکب دایر شده است، اظهار کرد : با برپایی ایستگاه نقاشی برای کودکان در محوطه بيرون از موکب خاطره بسیار خوبی در ذهن کودکان ماندگار خواهد شد و موجب جذب کودکان به این فضا خواهد شد. 

 

حجت الاسلام حسنی حلم در ادامه بیان کرد: ایستگاه نقاشی برای کودکان یکی از کارهای بسیار زیبای فرهنگی است که کودکان با تمام عشق و معرفت خود حادثه عاشورا و واقعه کربلا را به تصاویر می‌کشند.

 

وی در پایان سلامتی و توفیق زیارت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را برای تمام خادمین و جاماندگان اربعین حسینی، از خداوند منان خواستار شد.

منصور سرمدی

انتهای پیام/ص

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی