سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بهار: از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه در سه پایگاه صالح آباد به صورت ثابت و روستای زاغه و میدان آیت الله بهاری به صورت موقت با به کار گیری ۱۶۰ نفر متشکل از امدادگر،نجات گر و پرسنل و ۵ پرستار و ۴ پزشک داوطلب، نسبت به ارائه خدمات درمانی به زائرین اهتمام ورزیدیم و به ۳۵۰۰ زائر حضرت ابا عبدالله در ایام اربعین خدمت رسانی شد.

شناسه خبر: 12875

 

به گزارش نشاط شهر، شاهرخ فخیمی ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار گفت: از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه در سه پایگاه صالح آباد به صورت ثابت و روستای زاغه و میدان آیت الله بهاری به صورت موقت با به کار گیری ۱۶۰ نفر متشکل از امدادگر،نجات گر و پرسنل و ۵ پرستار و ۴ پزشک داوطلب، نسبت به ارائه خدمات درمانی به زائرین اهتمام ورزیدیم و به ۳۵۰۰ زائر حضرت ابا عبدالله در ایام اربعین خدمت رسانی شد.

 

وی افزود: تعداد ۲دستگاه آمبولانس، ۲کانکس مجهز به تجهیزات درمانگاهی و یک دستگاه خودرو پیکاپ رسانی در این دوره بکار گرفته شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در رابطه با اسکان زائرین در اربعین گفت: تعداد ۱۰ چادر و ۲۱۰۰ تخته پتو در اختیار مسئولین موکب بهار و مراکز اسکان قرارداده شد. همچنین در پایگاه صالح آباد نیز ۱۷۰ نفر اسکان یافتند.

 

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی