سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/17 23:14:21
مهر تائید مدیریت شهری بهار به کارنامه درخشان شهردار اضافه شد

شهردار بهار رضایت حداکثری اهالی شهر را کسب نمود

چندی پیش در هفته دولت، به همت شهرداری و شورای شهر بهار مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری بهار با حضور فرماندار، دادستان، مسئولین شهرستان و جمعی از اهالی مناطق مختلف سطح شهر برگزار شد

شناسه خبر: 12890

 

به گزارش نشاط بهار، در ابتدای این مراسم مهندس مهدی مجیدی شهردار بهار منبر سخن را به دست گرفت و از کلیت این پروژه ها سخن گفت.

بنابر گزارش شهردار، اقدامات عمرانی شهرداری بهار از اواخر فروردین ماه آغاز شده و با توجه به درخواست مردمی بیشترین پروژه های عمرانی معطوف به آسفالت ریزی به خصوص در مناطق کم برخوردار بوده است و در بودجه سالجاری ۶ هزار تن آسفالت پيش بينی شده بود که با پیگیری های فراوان‌، شهرداری موفق می‌شود از محل باز آفرینی و حوزه راه و شهرسازی ۱۲۰ تن قیر رایگان دریافت کند که شایان ذکر است در مجموع این آسفالت ریزی امسال به ۸ هزار ۴۰۰ تن رسیده است.

 همچنین در همین باره، تاکنون با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بالغ بر ۶ هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است و بیش از ۸۰ درصد تعهدات بودجه انجام و تا قبل از بارندگی کلیه پروژه های عمرانی شهرداری بهار به پایان خواهد رسید.

در این مراسم شهردار پس از شرح کلیت پروژه ها، رؤسای ادارات و جمعی از همشهریان که در این مراسم حضور داشتند را به افتتاح اولين پروژه دعوت کرد.

اولین افتتاح پروژه شهرداری بهار در هفته دولت، پارک نواری شیخ محمدباقر بهاری (ره) بود که در مجموع با ۲/۵ میلیارد تومان شامل رفوژ میانی، زیرسازی و آسفالت پشت سایت اداری واقع در بلوار معلم ساماندهی شد و زین پس اهالی منطقه می توانند با خیالی آسوده به همراه خانواده از این پارک استفاده کنند که الحق و الانصاف این محیط، امنیت را برقرار و زیبایی را به این محدوده هدیه داده است.

در حاشیه افتتاح این پارک نواری با یکی از اهالی محدوده بلوار معلم همکلام شدیم تا به مشکلاتی که قبل از افتتاح این پارک دست و پنجه نرم می‌کردند گوش بسپاریم؛

 این فرد که از سکنه همین محدوده بود با ابراز خرسندی لب به سخن گشود و گفت: نه تنها من، بلکه یکایک ساکنان این منطقه از شهردار و شورای شهر کمال تشکر را داریم چرا که قبل از افتتاح این پارک نواری به علت خاکی بودن این جاده، گرد و غبار غلیظی پس از تردد وسایل نقلیه باعث آزرده خاطر شدن ساکنان می شد.

وی همچنین از وضعیت اسفناک قبل از افتتاح این پروژه همچون تردد چارپایان اشاره کرد و ادامه داد: به علت خاکی بودن این جاده‌، این مسیر راهی هموار برای تردد چارپایان ازجمله گوسفندان  وسگ های ولگرد شده بود که شرایط مشمئزی برای اهالی محدوده ایجاد کرده بود.

این همشهری یکی دیگر از مشکلات حاصل از خاکی بودن این مسیر را آسان کردن سرقت وسایل نقلیه دانست و افزود: پس از سرقت، به علت گرد و غبار غلیظی که در هوا به وجود می‌آمد پیگیری سارق مُیسر نبود.

یکی دیگر از اهالی عنوان کرد: با اجرای این پارک نواری، ارزش منازل این محدوده‌ چند برابر شد و شهردار شهرمان با یک تیر چند نشان زد که این توانمندی و افق دید شهردار را نشان می‌دهد.

 در میانه این مراسم به خیابان تختی همت، کوچه های منشعب در خیابان فدائیان اسلام و کوی قائم که یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری بهار در هفته دولت بود رسیدیم.

این پروژه، چهره قدیمی و خدشه دار گذشته را به سیمایی نوع تبدیل کرده بود و خرسندی و رضایت از دیدگان اهالی نمایان بود؛ یکی از اهالی که صوت تشکر و صورت خرسندش رضایتمندیش را نمایان می کرد داوطلب شد تا از شرایط منزجر کننده این محدوده بگوید.

وی گفت: آسفالت این مسیر به قدری خراب شده بود که راننده های وسایل نقلیه حاضر به تردد از این راه نمی شدند و همچنین وسیله‌نقلیه داران این محدوده نیز به اجبار از این مسیر تردد می کردند که به یاری شهردار توانمندمان این مشکل مرتفع شد.

در ادامه این مراسم به منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بهار یک واحد تجاری واقع در بلوار شهید باهنر در نزدیکی مسیر گردشگری میدان شهید سلیمانی به مساحت ۸۰ متر مربع و ۳۰ متر بالکن به بهره‌برداری رسید؛ این پروژه ۱ میلیارد تومان هزینه دربرداشته و در حال حاضر ارزش این ملک ۴ میلیارد تومان می باشد که در عرصه های توریستی گردشی اجاره داده خواهد شد و این پروژه را میتوان نوید بخش افق روشنی در بحث گردشگری بهار عنوان کرد.

همچنین کف سازی پارکینگ وسیله نقلیه شهرداری بهار در جنب همین واحد تجاری، با ۶۰۰ متر مکعب و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید؛ لازم به ذکر است که در شش ماهه ی نخست سالجاری در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کار عمرانی در شهرداری بهار صورت گرفته که شامل آسفالت معابر، زیرسازی جدول کشی، پیاده رو سازی بوده است.

با همه این تفاسیر چنین برداشت می‌شود که مهندس مهدی مجیدی با دانایی، هوشمندی، آگاهی، توانایی چند بعدی و همچنین با تعاملات اجتماعی خود توانسته اقناع حداکثری اهالی  شهر را کسب کند که این خود نوید بخش رشد عرصه های مختلف شهری است.

شهرزاد عباسی

انتهای پیا


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم