سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار بهار با همراهی بخشدار لالجین از اجرای عملیات نهضت آسفالت ریزی در روستای جمشید آباد از توابع بخش لالجین با هدف خدمت به جامعه روستایی خبر داد.

شناسه خبر: 12911

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، روح اله نباتی فرماندار بهار با تاکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم محرومیت زدایی و رسیدگی ویژه به روستاها می‌باشد، گفت: با توجه به تأکید رئیس جمهور محترم و تأسی از سیاست های دولت مردمی، توجه ویژه به روستاها و محرومیت زدایی در روستاها در اولویت کار فرمانداری شهرستان بهار می‌باشد.

 

وی افزود: گام بلند در عدالت محوری، افزایش اعتبارات برای روستاها و همچنین حمایت‌های اجتماعی از اهداف اصلی دولت سیزدهم بشمار می‌رود که در همین راستا برای داشتن دولت مردمی و ساختن ایران قوی با تمام قوا مشغول به خدمت رسانی هستیم.

 

در ادامه فرماندار بهار از اجرای عملیات نهضت آسفالت ریزی و جدولگذاری در روستای جمشید آباد خبر داد و گفت: در روستای جمشید آباد از توابع بخش لالجین با جمعیت ۱۷۹ نفر و ۵۶ خانوار، نهضت آسفالت ریزی و جدول‌گذاری برای اولین بار صورت گرفت.

 

نباتی اظهار کرد: آسفالت ریزی در این روستا به مساحت ۵۰۰ متر مربع با ۶۰۰ تن آسفالت انجام شد و همچنين جدول‌گذاری در این روستا به مساحت ۵۰۰ مترمربع به اجرا درآمد که شایان ذکر این خدمات با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان انجام پذیرفت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی