سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بخشدار صالح آباد: متاسفانه بسیاری از کارآموزان صنعتی در واحدهای تولیدی به شکل سنتی،به سختی و طی سالیان زیاد با شاگردی امکان کسب مهارت‌های سنتی پیدا می کنند درحالی‌که این امر با آموزش‌های استاندارد مرکز آموزش فنی حرفه اي به روز تر ،حرفه ای تر و سریعتر امکان پذیر است .

شناسه خبر: 13065

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی بخشداری صالح آباد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار فرهاد اکبری با بخشدار صالح آباد عبدالملکی دیدار کرد.

 

وی در این دیدار ابتدا  توضيح كاملي در مورد فعاليت هاي کنونی و آتي مركز داده سپس گزارش عملکرد  سال ۱۴۰۱ را تشریح نمودو به بررسی آموزشهای مورد نیاز با توجه به نیاز سنجی آموزشی  پرداخت. 

 

 

در ادامه اکبری ضمن بيان ديدگاههاي خود در خصوص نحوه تاسیس نمایندگی مرکز آموزش هاي فني و حرفه اي در شهر صالح‌آباد وجود این مرکز را با عنایت به صنعتی بودن شهر ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد در صورت تامین مکان می توان با ایجاد تفاهم‌نامه آموزشی با مجتمع های  تولیدی داخل کشور که  تحت لیسانس کشورهای توسعه یافته هستندبا جذب مربیان زبده و ماهر کیفیت استاندار مراکزی چون مجتمع تریلی سازان را ارتقا داد.

 

در ادامه عبدالملکی باتبیین چشم انداز توسعه صنعتی بخش و تشکر از اجرای آموزش های فنی و حرفه ای، آمادگی بخشداری صالح‌آباد را جهت همکاری در خصوص تاسیس و اجرای مرکز آموزش های فنی و حرفه ای و لزوم توانمند سازی صنعتگران شهرصنعتی صالح‌آباد اعلام نمود .

 

وی افزود: متاسفانه بسیاری از کارآموزان صنعتی در واحدهای تولیدی به شکل سنتی،به سختی  و طی سالیان زیاد با شاگردی امکان کسب مهارت‌های سنتی پیدا می کنند درحالی‌که این امر با آموزش‌های استاندارد مرکز آموزش فنی حرفه اي  به روز تر ،حرفه ای تر و سریعتر امکان پذیر است .

 

وی ادامه داد: شهر صالح‌آباد دربخش های تولیدی ،صنعتی و تعمیرات نیازمند مرکز آموزشی فنی و حرفه ای می باشد .

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی