سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/1/11 01:59:59
نماینده ولی فقیه در مراسم سالگرد رحلت آيت الله شیخ محمد بهاری (ره) :

شهر بهار می‌تواند به یک قطب فرهنگی بسیار موثر تبدیل شود

حبيب الله شعبانی موثقی: آیت الله بهاری، این عارف بزرگ، نام آور تر از آن است که ما در اینجا مشاهده میکنیم. با توجه به وجود نیرو های خیر و جهادی فراوان در شهر بهار، ان شاءالله که این نیروها همتی کنند و با اقدام جهادی با توجه به ظرفیت های موجود در بهار، این شهر را تبدیل به یک قطب فرهنگی بسیار موثر در استان نمایند. شهر بهار می‌تواند به یک قطب فرهنگی تبدیل شود.

شناسه خبر: 13238

 

به گزارش نشاط شهر، عصر امروز مراسم سالروز رحلت آيت الله حاج شیخ محمد بهاری ره با سخنرانی آیت‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان همدان و با حضور سردار طلایی نیک، نماینده بهار و کبودرآهنگ، فرماندار شهرستان و بسیجیان،خانواده معزز شهدا و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و عموم مردم شریف شهرستان بهار در محوطه گلزار شهدای شهر بهار برگزار شد. 

 

 

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهر بهار اظهار کرد:  شخصیت آیت الله بهاری ره از آنجایی حائز اهمیت است که افرادی چون سید علی قاضی را  تربیت کردند، افرادی چون علامه طباطبایی به واسطه تربیت شد و آنچه که ما امروز از سلسله عارفان داریم همه مدیون آیت الله بهاری ره است، حضرت آيت الله شیخ محمد بهاری شخصیتی است که نمی‌توان در الفاظ او را تعبیر کرد، بایستی اهل دل و موحد شد و آنچه که نادیدنی است آن دید.

 

 

حجت‌الاسلام مصباح افزود: عالمی که علم او سود میدهد مردم را از شبهات خارج می‌کند و مردم را به سوی خدای متعال سوق می‌دهد.

 

 

مصباح به شرح روایتی پرداخت و گفت: حضور ما در این مکان نشان‌دهنده عرض ارادت ما به حضرت آیت الله شیخ محمد بهاری ره است، شخصیتی که  بزرگان و عارفان دین مطالب و مباحثی درباره او عنوان کردند. 

 

 

در ادامه حضرت آیت الله حبيب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان با تشکر از عوامل برگزاری کننده این مراسم عنوان داشت : آیت الله بهاری، این عارف بزرگ، نام آور تر از آن است که ما در اینجا مشاهده میکنیم. با توجه به وجود نیرو های خیر و جهادی فراوان در شهر بهار، ان شاءالله که این نیروها همتی کنند و با اقدام جهادی با توجه به ظرفیت های موجود در بهار، این شهر را تبدیل به یک قطب فرهنگی بسیار موثر در استان نمایند. شهر بهار می‌تواند به یک قطب فرهنگی تبدیل شود.

 

 

امام جمعه و نماينده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: مرحوم شیخ محمد بهاری ره در سطح ملی معرف این شهر است و افتخار همه ماست و ان شاءالله که خداوند متعال توفیق دهد که ما بتوانیم خدمتی کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان اذعان کرد: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمد بهاری ره حکیم اصحاب بود و پای درس ملاحسینقلی نشست. همه انسان ها در عالم عهدی با خدای خود دارند که همه ما وعده و قرار گذاشتیم با خدای متعال که زمانی که وارد عالم شدیم عبودیت و رب عالم را فراموش نکنیم ، استعداد و ظرفیت های خود را در بستر دینی ما با خدای متعال به سرانجام برسانیم و این نیز عهدی است که ما با خدا داریم. 

 

 

حبیب الله شعبانی موثقی با تشکر از زحمات دکتر نباتی فرماندار اسبق شهرستان بهار ابراز داشت: آقای مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار با قدرت مسیر آقای نباتی را ادامه خواهند داد و باهمت جهادی تلاش کنند که مشکلات مردم شهرستان رفع شود.

 

 

شایان ذکر است که این مراسم با شعر خوانی در وصف حضرت آیت الله شیخ محمد بهاری ره توسط شاعر عاصف عباسی همراه بود در ادامه حضرت آیت الله شعبانی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی به زیارت مرقد شریف حضرت آیت الله شیخ محمد بهاری ره پرداختند.

 

برای مشاهده گزارش تصویری از این مراسم کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو 

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم