سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/24 17:16:19
با پیگیری های فرماندار شهرستان بهار به نتیجه رسید:

توافق برای احداث انبار بزرگ امدادی، ویژه شهرستان بهار

مراسم تجلیل از نجاتگران جمعیت هلال احمر با حضور فرماندار شهرستان بهار،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان،بخشدار بخش مرکزی ،بخشدار،رییس شورای شهر وشهردار صالح آباد و جمعی از کارکنان ،امدادگران و نجاتگران در پایگاه امداد جاده ای صالح آباد برگزار شد.

شناسه خبر: 13364

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، مراسم تجلیل از نجاتگران جمعیت هلال احمر با حضور  فرماندار شهرستان بهار،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان،بخشدار بخش مرکزی ،بخشدار،رییس شورای شهر وشهردار صالح آباد و جمعی از کارکنان ،امدادگران  و نجاتگران در پایگاه امداد جاده ای صالح آباد برگزار شد.

 

دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم با تقدیر از اقدامات مخلصانه جمعیت هلال احمر گفت: حضور فعال این عزیزان در حوادث و بلایا و کمک به آسیب دیدگان و در راه ماندگان قابل ستایش است و همه مردم قدردان نجاتگران جمعیت هلال احمر هستند.

 

وی به اصول هفتگانه هلال احمر اشاره کرد و افزود: امور بشردوستانه و جهان شمول این جمعیت در کنار بی طرفی و بی غرضی،مستقل بودن و داوطلبانه بودن آن نشان دهنده این است که اعضای هلال احمر در عین یگانگی، خالصانه و عاشقانه در کنار مردم هستند .

 

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: احداث انبار امدادی از خواسته های چندین ساله این منطقه است و شهرستان بهار باید دارای انبار امدادی مستقل باشد.در همین راستا با توافقی که صورت گرفت مقرر شد شهرداری صالح آباد قطعه زمینی بالغ بر دو هزار متر اهدا کند و جمعیت هلال احمر استان همدان نیز هزینه های ساخت آن را متقبل شود.

 

مهندس سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان نیز با استقبال از این موضوع گفت :با تملک زمین اهدایی سریعا مراحل ساخت انبار امدادی در صالح آباد انجام خواهد شد.

 

سنجر بیگی همچنین از تجهیز پایگاه های امدادی استان همدان به آمبولانس ها و خودروهای نجات خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرستان بهار و سایر شهرستان به این خودروها مجهز خواهند شد و مراحل خریداری دستگاه ها در سطح کشور در حال انجام است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی