سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بهار به ریاست دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و با حضور روسای ادارات شهرستان برگزار شد.

شناسه خبر: 13709

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در این جلسه دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت: تمامی اعضا باید آمادگی لازم را برای اقدامات احتیاطی فصول یاییز و زمستان و نزول بارش و برف باران را داشته باشند. 

 

وی اظهار داشت: پیش بینی پیشگیری از مخاطرات در بحران از اولویتها می باشد و اهمیت بسزایی دارد و هرچه قدر از قبل آمادگی و پیش بینی های لازم را داشته باشیم حین بحران آسیب ها کاهش می یابد.

 

مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در ادامه از دستگاههای عضو ستاد خواستار هماهنگی و هم افزایی برای مقابله با بارشهای احتمالی شد و گفت: دستگاههای متولی نسبت به لایروبی رودخانه های در معرض طغیان انهار و زیر پل ها در محدوده شهری و روستایی پل های واقع در راههای اصلی و جوی و کانال های فاضلاب، تخلیه رسوبات آب بندها و نسبت به روان سازی آبهای سطحی و هدایت آن کمک کنند تا در بارندگی های پیش بینی شده با مشکل مواجه نشویم و با راه اندازی و سرویس تمامی تجهیزات زمستانه آمادگی لازم را داشته  باشند.

 

وی در ادامه افزود: دستگاههای متولی راهداری، شهرداری، بخشداری، سپاه، بسیج، دهیاری ،جمعیت هلال احمر ،اورژانس پلیس راه شرکت نفت و ... با پیش بینی محل های اسکان اضطراری و دیو ماسه نمک و تهیه سوخت دخیره دوم آمادگی لازم را داشته باشند.

 

دکتر فیض اللهی ادامه داد: دپو اقلام و تجهیزات و آماده سازی تیمهای واکنش سریع بحران واکنش سریع در سطح روستاها و شهرها و استفاده از ظرفیت شرکت ها تشکلهای  مردم نهاد، تعاونیها و اصناف در مواقع بحران میتوانیم بهتر عمل نماییم.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.