سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار به ریاست مهندس شفیعی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

شناسه خبر: 13815

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس شفیعی در این کارگروه گفت: سهمیه اشتغال این شهرستان در سال جاری ۱۶۱۹ نفر بوده که طی هشت ماهه گذشته، تعهد اشتغالزایی برای ۱۴۱۶ نفر معادل ۸۷ درصد محقق شده است.

 

وی افزود: بر اساس آمار میزان تحقق تعهد اشتغال هشت ماه سال‌جاری نسبت به مشابه سال گذشته از یک جهش ۴.۵ برابری برخودار بوده که تلاش تمامی دستگاه‌های متولی و نیز ادارات سطح شهرستان در این رابطه قابل تقدیر است.

 

وی همچنین گفت: خوشبختانه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز توسط بانک‌های عامل سطح شهرستان با وجود تنگناهای مختلف مطلوب و قابل قبول بوده است.

 

شفیعی در ادامه با مهم ارزیابی کردن کمیت و کیفیت تحقق تعهدات اشتغال شهرستان یادآور شد: بسیج سازندگی به عنوان پایه اشتغال و سازندگی توجه خوبی به مقوله اشتغال دارد و معمولا فعالیت‌ها و تسهیلات را به سمتی سوق می‌دهد که با کمترین تسهیلات بالاترین اشتغال ایجاد شود و غیر از این نسخه‌ای موفق برای اشتغال نمی‌توانیم بپیچیم که این‌گونه مشکل اشتغال را مرتفع کند.

 

وی با تأکید بر اینکه بهترین نسخه برای اشتغال این است که به سمت تسهیلات پایین با اشتغال بالا برویم، گفت: این امر از نقش مؤثری در اشتغال و معدل قابل قبول شهرستان در اشتغال برخوردار خواهد بود.

 

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بهار ادامه داد: دستگاه‌ها و اداراتی که در بحث تعهد اشتغال عقب هستند باید با تلاش مضاعف تا مدت باقی مانده نسبت به تحقق تعهد خود اقدام داشته باشند.

 

وی در پایان از تشکیل قرارگاه نظارت شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته فنی نیز در اوایل سال در شهرستان راه‌اندازی و تشکیل شده و با تشکیل این کمیته تمام تسهیلات به سمتی که تعریف شده بود، هدایت شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.