سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/11 21:24:55
مدیر کل صمت استان همدان خبر داد:

افتتاح ۳۴ واحد صنعتی و معدنی در دهه فجر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۳۴ واحد صنعتی و معدنی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

شناسه خبر: 14139

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان همدان،  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۳۴ واحد صنعتی و معدنی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود. 

 

دکتر احمد شانیان روز چهارشنبه افزود: این طرحها با حمایت دولت مردمی سیزدهم با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره برداری و به جمع صنایع استان اضافه می شود. 

 

مدیرکل صمت استان همدان گفت: با راه اندازی این واحدها برای هزار و ۷۷۰ نفر از جوانان، دانش آموختگان و افراد بومی استان به صورت مستقیم و به طور غیرمستقیم برای سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود. 

 

شانیان خاطرنشان کرد: این واحدها در زمینه کاغذ، دارو، ورق فولادی، مواد معدنی، پلاستیک، بتن و محصولات متنوعی را تولید و بخشی از نیازهای کشور را تامین می کنند و سهم بسزایی در کاهش واردات و خروج ارز خواهند داشت. 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بازگشت افزون بر ۱۱۰ واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید از دستاوردهای ارزشمند استان است تصریح کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آئین احیا و بازگشت دوباره چند واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید را به عنوان نمونه ای از این مجموعه برگزار خواهیم کرد. 

 

وی تصریح کرد: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم رشد سریع اقتصادی اقدامات اثرگذاری با تدابیر استاندار همدان در حوزه تولید و تجارت انجام شده که تعدادی از آنها در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب راه اندازی و وارد چرخه تولید استان همدان می شود.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی