سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دارالقرآن بقیه الله با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار،حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، معاونت پرورشی، مدیر آموزش و پرورش بهار،ریاست اداره تبلیغات اسلامی بهار و مسئولین افتتاح شد‌.

شناسه خبر: 14523

 

به گزارش نشاط شهر، دارالقرآن بقیه الله با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار،حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، معاونت پرورشی، مدیر آموزش و پرورش بهار،ریاست اداره تبلیغات اسلامی بهار و مسئولین افتتاح شد‌.

 

این پایگاه و اردوگاه قرآنی با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و خیری، به همت و سرپرستی خانم قلی و آقای مختاری به جهت پرورش استعدادهای قرآنی و فعالیت‌های معنوی کودکان و نوجوانان بازسازی شده است.

 

دارالقرآن بقیه الله دارای کلاس‌های قرآنی و یک اتاق بازی است که تاکنون مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان صرف تجهیز این پایگاه شده است و نیازمند ۷۰ میلیون تومان هزینه جاری جهت تکمیل فضای بازی در محوطه بیرونی، تعمیر سرویس بهداشتی و نورپردازی ساختمان است.

 

حجت الاسلام مصباح امام جمعه بهار در آیین این افتتاحیه گفت: در شهرستان بهار از نظر قرآنی، فاعلیت فاعل هست و زمینه قابلیت قابل کم است که فعالیت نوجوانان در امور معنوی زمینه ساز پیشرفت جامعه قرآنی خواهد بود

 

وی ضمن تشکر از رئیس آموزش و پرورش بهار و مسئولین به جهت فضاسازی فعالیت قرآنی کودکان و نوجوانان در بهار گفت: ایجاد یک فضای قرآنی در جذب و پرورش استعدادهای قرآنی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی ادامه داد: با همکاری حاج آقا کرمی ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، تلاوت و تفسیر قرآن به صورت هفتگی در مساجد بهار دایر است.

 

امام جمعه بهار گفت:این پایگاه جهت توسعه و ایجاد فضای بازی استاندارد برای رده سنی نوجوانان نیازمند یاری خیرین است.

 

در ادامه فیض اللهی مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: دارالقرآن بقیه الله یک پایگاه قرآنی قوی است که خارج از مباحث آموزشی،باعث پر شدن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان میشود.

 

وی تصریح کرد: مباحث قرآنی از ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و ورود به مباحث قرآنی، نیازمند حمایت‌های مسئولین است.

 

 

هانیه عبدی

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی