سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حجت الاسلام رضا مصباح: به پاسِ قدرشناسی از مردم بهار، مسئولین عنایت ویژه‌ای داشته باشند و اگر آب بهار به همدان می‌رود آن را به بهار برگردانید که انصافاً مردم بهار انقلابی و پشتوانه نظام و انقلاب بوده و ولایت مدار هستند.

شناسه خبر: 14664

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، ظهر روز گذشته جلسه بررسی انتقال آب تالوار به شهر بهار با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار، مدیر کل آبفای استان همدان، دادستان، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در این جلسه گفت: من متولی بهار هستم و باید حقوق مردم و انقلاب را در نظر بگیرم، زمانی بخش اعظم آب همدان از بهار تأمین می‌شد.

 

 

وی افزود: چرا زمانی که در ثانیه یک هزار و ۲۰۰ لیتر آب به همدان می‌رفت موضوع نیترات بالای آب مطرح نبود؟

 

وی به اثر نیترات ناچیز کشاورزی در آب اشاره کرده گفت: وقتی سطح آب بالا باشد، پساب کشاورزی در آن اثر گذار می‌شود اما وقتی سطح آب ده‌ها متر پایین است پساب کشاورزی در آن اثر ندارد.

 

امام جمعه شهرستان بهار در ادامه به ارائه راهکار پرداخت و افزود: مسئله ما این است که در زمین بهار چاه‌های آب وجود دارد و بهار در بدترین وضعیت آبی در دو سال پیش به داد همدان رسید و سلامتی مردم از همه چیز مهمتر است.

 

وی با بیان این مطلب که وارد کردن آب طعم‌دار به چرخه آب شُرب در قاعده انصاف نیست گفت: بهار آب دارد، اگر حالا آبِ طعم‌دار را به مردم بدهید در قاعده انصاف نیست و ما باید اعتماد مردمی را حفظ شود.

 

وی در ادامه به سپاس و قدردانی از مردم بهار در تمامی مراحل پس از انقلاب پرداخت و گفت: به پاسِ قدرشناسی از مردم بهار، مسئولین عنایت ویژه‌ای داشته باشند و اگر آب بهار به همدان می‌رود آن را به بهار برگردانید که انصافاً مردم بهار انقلابی و پشتوانه نظام و انقلاب بوده و ولایت مدار هستند.

 

وی در ادامه ارائه راهکار برای حفظ منابع زیرزمینی آب، جهادِ بستن چاه‌های غیر مجاز را مطرح کرد و گفت: باید برای حفظ منابع زیرزمینی آب در شهر بهار چاره‌ای اندیشیده شود که یکی از آن‌ها بستن چاه‌های غیرِمجاز آب است که چندین برابر آب شرب بهار از منابع زیرزمینی به صورت غیر مجاز برداشت آب می‌نمایند.



 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: نشاط_بهار# آب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی