سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی گزارش تلفنی با ایستگاه آتش نشانی در ساعت ۱۳/۲۳ روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید حسنی ، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با یک دستگاه خودروی اطفاء به محل حادثه اعزام و با رعایت اصول ایمنی ، قسمت انبار منزل مسکونی که در اثر بو دادن رشته توسط صاحب خانه دچار حریق شده بود را خاموش نمایند.

شناسه خبر: 14695

 

به گزارش نشاط شهر، طی گزارش تلفنی با ایستگاه آتش نشانی در ساعت ۱۳/۲۳ روز یکشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید حسنی ، نیروهای آتش نشانی بلافاصله با یک دستگاه خودروی اطفاء به محل حادثه اعزام و با رعایت اصول ایمنی ، قسمت انبار منزل مسکونی که در اثر بو دادن رشته توسط صاحب خانه دچار حریق شده بود را خاموش نمایند.

 

توصیه های ایمنی: از همشهریان عزیز درخواست می شود از تجهیزات استاندارد(شیر- شلنگ-بست-اجاق گازوغیره) استفاده نمایند ، در حین  استفاده از وسایل گازسوز محل فعالیت را ترک ننمایند، در محل زندگی و کار حتما کپسول اطفاء حریق و دیگر خاموش کننده ها جهت مقابله ی اولیه از حوادث احتمالی تعبیه نمایند.

 

به اطلاع همشهریان محترم میرساند آتش نشانی شهرداری بهار آمادگی های لازم جهت آموزش در راستای پیش بینی ، پیشگیری و مقابله اولیه با حوادث را برای شهروندان را دارد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# حوادث#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث