سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در راستای اخذ سهمیه صادرات محصول سیب زمینی تشکر و قدرانی کرد.

شناسه خبر: 14916

 

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در راستای اخذ سهمیه صادرات محصول سیب زمینی تشکر و قدرانی کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مصباح امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه شهر بهار با اشاره به اینکه این شهرستان در عرصه کشاورزی ظرفیت‌های مختلفی دارد گفت: شهرستان بهار یکی از مراکز اصلی تولید سیب زمینی است و این محصول یکی از اقلام ضروری سفره مردم است.

 

وی با  تشکر و  قدرانی از کسانی که در راستای تسهیل گیری سیب زمینی کاران تلاش می کنند گفت: از آقای توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ  تشکر می کنم که در راستای صادرات این محصول پیگیری کردند و سهمیه  صادرات  10 هزار تنی صورت گرفت. 

 

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران هم دغدغه جهاد کشاورزی و هم دغدغه نماینده مردم در مجلس،دغدغه فرماندار و هم انجمن سیب زمینی کاران است گفت : ضرورت دارد که باز هم پیگیری شود و باقی محصولاتی که به زحمت تولید شده و در انبار ها وجود دارد نیز تسهیل گردد تا آسیبی به کشاورز وارد نشود.

 

وی در ادامه به مدیریت آب اشاره کرد و گفت: تنش آب بزرگترین تنش است و بایستی صرفه جویی شود  و در این مورد دقت لازم صورت گیرد.

 

گفتنی است پیش از این در راستای پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران، با تلاش های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس ، مجوز سهمیه صادرات به میزان ۱۰ هزار تن اخذ و اعلام گردید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

به دروغ می‌گویند پس از آنکه در داخل واکسن تولید کردیم، به ما واکسن دادند؛ واکسن داخلی خرداد ۱۴۰۰ مجوز گرفت، اما واکسن خارجی را ۱۳۹۹ وارد کردیم/عده‌ای می‌گفتنداصلاً واکسن نخرید، خودمان درست می‌کنیم؛ گول این حرف‌ها را نخوردیم/ قبل از دی‌ماه ۱۳۹۹ با اسپوتنیک قرارداد بستیم، بیشتر از این تعداد با چین بستیم، اما موج پنجم کرونا که شروع شد چین نتوانست واکسن‌هایی که تعهد کرده بود را به موقع بدهد