سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، فرماندار شهرستان بهار و با همراهی دیگر مسئولین از دو واحد تعاونی برتر در شهرستان بهار بازدید کردند.

شناسه خبر: 15421

 

به گزارش نشاط شهر، با حضور یوسف شعبانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، رجبی معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، خدایاری ریاست اداره کار و تعاون  شهرستان بهار، روابط عمومی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس و با همراهی دیگر مسئولین از دو واحد تعاونی برتر در شهرستان بهار بازدید کردند.


با حضور مسئولین از شرکت تعاونی نوآوران صنعت سبز ایرانیان و شرکت تعاونی کیف جوان بازدید شد.


یوسف شعبانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: هرساله از ۱۳ لغایت ۲۱شهریور ماه هفته تعاون نامگذاری شده است.

وی افزود: استان همدان ۱۳۳۷ تعاونی فعال در سطح استان دارد که از این آمار مجموعه تعاونی فعال در شهرستان بهار ۱۰۰ واحد تعاونی می باشد. دو تعاونی فعال در شهرستان بهار شرکت تعاونی کیف جوان و شرکت تعاونی نوآوران صنعت سبز ایرانیان(گوشتاوران) می‌باشد.

شعبانی تصریح کرد: سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها از کل تسهیلات اشتغالزایی استان فرصتی مهم است و برای پویایی نقش تعاونی‌ها در اقتصاد، ابزار حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون بر اساس قوانین و ضوابط می بایست ۷۰٪ تسهیلات تعاونی ها را در اختیار تعاون داران قرار دهد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: از این ظرفیت برای ترویج و گسترش تعاونی ها و حتی تعاونی های جدید می‌توان استفاده کرد.


وی افزود: پس از ۱۹ دوره که بحث جشنواره تعاونی ها مورد توجه قرار گرفته بود امسال استان همدان با ۱۵تعاونی فعال ملی معرفی شده بود که ۴ تعاون فعال از معاون اول ریاست جمهوری عناوین برتر را دریافت کردند.


در ادامه  مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار گفت: باید برای گسترش و توسعه تعاونی ها تلاش کرد و تعاونی های برتر را معرفی و تقدیر و تشکر کنیم.

وی  در ادامه گفت: باتوجه به تسهیلات ویژه بانک توسعه تعاون باید تعاونی های جدید براساس درخواست و نیازهای مردم همان منطقه و سپس  بصورت صادراتی گسترش داد
باتوجه به شعار سال جهش تولید به فرمایش مقام معظم رهبری مورد توجه است و برای حفظ آرمان های انقلاب باید تعاونی ها را افزایش و حمایت کرد.


آرزو میرزایی



گزارش تصویری در لینک زیر:

https://neshateshahr.ir/Press/ShowNews/15421



انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است