سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر نیاستی مدیرکل بیمه سلامت همدان: سقف مبلغ حمایت از بیماران صعب‌العلاج در همدان از ۵۰ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافت.

شناسه خبر: 15438

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از فارس، فریبرز نیاستی از افزایش سقف مبلغ پرداختی به مشمولین نیازمند در صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج از 50 میلیون تومان به 70 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: پیرو ابلاغ شیوه‌نامه صندوق بیماریهای خاص و صعب‌العلاج سقف مبلغ قابل پرداخت به مشمولین نیازمند موضوع بند (ز) شیوه نامه اجرای اساسنامه صندوق از ابتدای سال 1403، سالیانه مبلغ 700 میلیون ریال تعیین شد.
 
 
وی افزود: این مبلغ سال گذشته 500 میلیون ریال بود که با توجه به حمایت‌ سازمان بیمه سلامت ایران از بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری این مبلغ افزایش پیداه کرده و به 700 میلیون ریال رسیده است.
 
 
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به منظور افزایش حمایت مالی از بیماران صعب‌العلاج 107 گروه بیماری زیر پوشش حمایتی دولت در قالب صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌اند.
 
 
وی افزود: بیماری‌هایی چون انواع سرطان‌ها، شیمی‌درمانی رادیوتراپی، تالاسمی، هموفیلی، MS، بیماران دیالیزی (دیالیز خونی و دیالیز صفاقی)، بال پروانه‌ای، انواع تیپ‌های SMA، سیستیک فیبروزس، اوتیسم، پرفشاری شریان ریوی، سکته مغزی، پیوند اعضا (سلول‌های بنیادی خونساز، کلیه، کبد، قلب، پانکراس، روده، ریه)، مزمن روانی، رتینوپاتی دیابتی، صرع مقاوم به درمان، جراحی‌های DBS (بیماران پارکینسون، دیستونی، ترمور) بیماران با آسیب شنوایی شدید، دیستروفی‌های عضلانی و... مشمول این صندوق می‌شوند.
 
 
 
نیاستی با اشاره به افزایش حمایت‌های بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: سال گذشته بیش از 235 میلیارد تومان بابت هزینه‌های درمانی 50 هزار و 449 بیمار خاص، صعب‌العلاج و مزمن استان همدان (بیماران نشاندار شده) پرداخت شده و در پنج ماهه سال جاری نیز بیش از 125 میلیارد تومان برای 41 هزار و 282 نفر از بیماران خاص، صعب العلاج و مزمن استان پرداخت شده است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: امسال در تکمیل بسته‌های زیر پوشش صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، 7 قلم داروی موثر در درمان سرطان که پیش از این فاقد پوشش بیمه پایه درمانی بودند؛ زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.
 
 
مدیرکل بیمه سلامت همدان تاکید کرد: چهار داروی ترکیبی در درمان بیماران دیابتی که پرمصرف بوده و از بابت پرمصرف بودن هزینه بالایی برای بیماران مبتلا به دیابت داشتند، زیر پوشش صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته‌اند که شامل امپاگلیفلوزین، لیناگلیپتین، امپاگلیفلوزین_ مت‌فورمین، سیتاگلیپتین و لیناگلیپتینمت فورمین است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ص

برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است