سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر آبفای شهرستان بهار از پایین رفتن سطح آب سفره های زیرزمینی و لزوم صرفه جویی مردم در مصرف آب خبر داد.

شناسه خبر: 10858


به گزارش نشاط شهر ایمان حاجی ئی در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر در خصوص کم فشاری آب در منطقه شهرک فرهنگیان بهار اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در شهرک نداریم و تنها دو روز ۱۱ و ۱۲ فروردین با مصرف بالای آب مواجه بودیم که باعث افت فشار آب شده بود.


وی همچنین اظهار داشت: هر کدام از مشترکان که با کم فشاری مواجه هستند با مراجعه به آبفا مشکل خود را مطرح کنند تا بررسی شود چرا که ممکن است گرفتگی انشعابات باعث کم فشاری واحدها شود.

وی دیگر دلایل کم فشاری را نصب پمپ آب در همسایگی منازل دانست و افزود: گاهی یکی از دلایل کم فشاری وجود پمپ آب در همسایگی است، چرا که اگر منزلی پمپ آب نصب کند با هر بار باز کردن شیر آب پمپ شروع به کار کرده و ممکن است باعث کم فشاری آب در همسایه های مجاور یا سایر طبقات شود.

وی میزان بارندگی ها را امسال بسیار کم دانست و گفت: میزان سطح آب های زیرزمینی امسال بسیار کم شده و این در صورتی است که هنوز آبیاری ‌کشاورزان شروع نشده و از اردیبهشت ماه سطح آب زیرزمینی پایین‌تر هم خواهد رفت و مشکل اصلی از ماه های بعد خواهد بود.

وی به مصرف بالای آب در شهر بهار اشاره کرد و گفت: مصرف آب در شهر بسیار زیاد است و ما می بینیم که مردم با آب شرب اقدام به کوچه شویی و شستن حیاط منزل خود می کنند، که این خود یکی از عوامل مصرف بالا و افت فشار آب خواهد بود.

مرضیه کریمی رادپور


برچسب ها: آبفا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی