سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامي شهرستان "بهار"، از توقيف خودرو حامل يک تن و 650 کيلو گرم گوشت مرغ فاقد مجوز بهداشتي در اين شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 11111

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " بزرگعلي نوري"، با اعلام اين خبرگفت: ماموران انتظامي شهرستان بهارحين گشت زني و کنترل محور هاي مواصلاتي در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز به يک دستگاه خودرو کاميونت مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.

 

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو، يک تن و 650 کيلو گرم گوشت مرغ غير بهداشتي که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 500 ميليون ريال برآورد شده، کشف و در بررسي ها مشخص شد، راننده خودرو هيچگونه مدراک و مجوز قانوني براي انتقال اين محموله ندارد.

 

 فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان با تقدير و تشکر از همکاري خوب شهروندان با پليس گفت: حمل و توزيع اين گونه محموله‌ها بايد با مجوز قانوني و خودرو‌هاي مخصوص انجام شود و نيروي انتظامي با هرگونه اخلال در سلامت غذايي شهروندان با جديت برخورد مي‌کند.

 

 این مقام مسئول در پایان از مردم شهرستان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تردد مواد غذايي غير بهداشتي و غيرمجاز، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: گوشت_مرغ#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی