سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار گفت: روستاها منبع غنی از استعدادهای نفهته ورزشی هستند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

شناسه خبر: 11290

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا احسان قنبری روز یکشنبه در مراسم جشن تیم روستای شهدا باباعلی بهار قهرمان لیگ برتر فوتبال استان همدان اظهار داشت: قهرمانی این روستا در بالاترین سطح فوتبال استان همدان و راهیابی به مسابقات لیگ دسته سه کشور نشان داد که باید بیش از گذشته به توان و ظرفیت ورزش روستاها توجه شود.

وی بیان کرد: قهرمانی یک تیم روستایی در مسابقات استانی نشان دهنده ظرفیت‌های بالای این روستا در ورزش دارد و اکنون انتظار داریم با حمایت مسوولان معدن صبانور زمین چمن مصنوعی در این روستا راه‌اندازی شود.

قنبری با اشاره به اینکه روستای باباعلی ۱۳ شهید را نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است چرا که شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.

در پایان این مراسم و با حضور قنبری فرماندار بهار، علیرضا صفی زاده رییس ورزش و جوانان بهار و بخشدار صالح آباد از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باباعلی تجلیل شد.

همچنین فرماندار شهرستان بهار در حاشیه این مراسم طی نشستی با مردم و جوانان روستای باباعلی در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

تیم شهدای باباعلی شهرستان بهار برای نخستین بار با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

انتهای پیام /

 


برچسب ها: مسابقات_استانی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی