سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/6 17:07:02
فرماندار بهار ؛

دکتر سجادی می تواند منشا تحولات بزرگ در ورزش کشور باشد

قنبری: دکتر سجادی به عنوان قهرمان دو ومیدانی آسیا و خاک خورده ورزش با ایجاد تحول در ورزش ایران پاسخ اعتماد و اعتقاد خانه ملت را خواهد داد.

شناسه خبر: 11565
به گزارش نشاط شهر به نقل از  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان بهار با قنبری فرماندار این شهر دیدار و این هفته را به ایشان تبریک گفتند.
در ضمن تبریک هفته دولت از زحمات علیرضا صفی زاده که از بدو انتصاب پیگیر مسائل و مشکلات ورزش شهرستان در راستای توسعه و رونق ورزش می باشد تشکر نمود و اظهار داشت : باید مسئولین ورزش با همدلی و تلاش هر چند با امکانات کم برای بر طرف نمودن مشکلات اهتمام داشته باشند.
وی در ادامه با تبریک انتصاب دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی به عنوان مدیر توانا و مجرب تمامی فاکتورهای هدایت ورزش ایران را دارد و یقینا توانمندیهای ایشان می تواند ورزش کشوررا به سمت موفقیت سوق دهد.
احسان قنبری تصریح کرد: دکتر سجادی به عنوان قهرمان دو ومیدانی آسیا و خاک خورده ورزش با ایجاد تحول در ورزش ایران پاسخ اعتماد و اعتقاد خانه ملت را خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کرونا ضربه بزرگی به جامعه ورزش زد، افزود: متاسفانه یکی از اقشاری که بیشتر در شیوع کرونا آسیب دید باشگاه داران و ورزشکاران بودند و ورزش کشور در دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده است
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان با گرامیداشت هفته دولت گفت: آقای قنبری فرماندار شهرستان همواره حامی و کنار مجموعه ورزش بوده اند و جا دارد از حمایت های ایشان تقدیر تشکر نمایم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه ورزش در دوران کرونا گفت: شیوع کرونا بسیاری از امورات زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داد، اما ورزشکاران بیش از سایر افراد جامعه از وجود این بیماری آسیب دیدند.
علیرضا صفی زاده خواستار توجه به باشگاه داران و مربیان ورزشی شد و افزود: انتظار می رفت مربیان و باشگاه داران در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند تا شرایط برای حضور افراد در ورزش راحت تر شود.
 
انتهای پیام/ 

ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی