سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری‌لازم برای تامین بودجه مورد نیاز برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ورزشی شد و گفت: یک میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های ورزشی بهار و کبودراهنگ اختصاص یافت.

شناسه خبر: 11578

به گزارش نشاط شهر به نقل از  ایرنا فتح الله توسلی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران ورزش استان همدان اظهار داشت: شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار سرشار از قهرمانان و نخبگان ورزشی هستند و باید به شایستگی از فضاهای مناسب و زیرساخت‌های مورد نیاز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه سجادی وزیر ورزش قول حل مشکلات ورزش در ۲ شهرستان بهار و کبودراهنگ را داده است، خاطرنشان کرد: روستاهای بهار و کبودرآهنگ از ظرفیت بالقوه در ورزش برخوردار هستند و همواره شاهد شکوفایی و درخشش استعدادها در این بخش بوده‌ایم.

این نماینده مجلس بیان کرد: توسعه ورزش در این ۲ شهرستان نیازمند برخورداری از امکانات ورزشی مناسب است و با جدیت پیگیر مطالبه ورزشکاران هستیم.

توسلی خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در حوزه ورزشی، ورزشکاران، زیرساخت‌ها، جوانان و تجهیزات مورد نیاز در ۲ شهرستان کبودراهنگ و بهار شد و افزود: با اطلاع از وضعیت موجود در ورزش این ۲ شهرستان می‌توانیم نسبت به جذب اعتبارات مالی بهتر برنامه ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: در پیگیری خواسته‌های مردمی کوتاهی نخواهیم کرد و تحقق مطالبات به حق مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

توسلی خاطر نشان کرد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درک صحیح از وضعیت موجود در کشور دارد و سوابق درخشان ورزشی وی راهگشای بسیاری از دغدغه‌ها قشر ورزشکار خواهد بود. 

به گفته وی سجادی سال‌ها در عرصه قهرمانی و مدیریتی ورزش دارای کارنامه درخشان بوده و دیدگاه مثبت نسبت به توسعه ورزش به خصوص در شهرستان‌ها دارد.

هم اکنون ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۲ شهرستان کبودراهنگ و بهار از توابع استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی