سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار ، با تاکید بر اینکه هویت‌ها بعد از جنگ‌ها شکل می‌گیرند، اظهار داشت: دشمن آغاز کننده جنگ تحمیلی بود و با شروع جنگ تمام مردم بسیج شده و به دفاع جانانه در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کردند، دفاع مقدس ما زمینه هویت‌سازی در کشور شد.

شناسه خبر: 11624

‍بخ گزارش نشاط شهر سردار ظفری با تاکید بر اینکه تاثیر برنامه ای که برگزار می شود باید در جامعه بررسی شود گفت:حقیقتا در این مسیر موفق عمل نشده، چون نگاه مدیریتی به این سمت نبوده تا به همه آموزش دهیم تا ترویج ارزش‌های دفاع مقدس همگانی شود.

 ظفری با بیان اینکه هنوز نتوانستیم دفاع از ارزش ها را عمومی کنیم گفت: همه اقشار و ساختارها باید یاد بگیرند که تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و پیشکسوتان را خودشان انجام داده و این یک ساختار عمومی در جامعه شود.

 در ادامه احسان قنبری فرماندار بهار با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس لازم است زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود. اظهار داشت: در کنار گروه‌های شاخص، رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان،  کسی که  در نقطه دور دستی هم قرار دارد شناسایی شود و  از ایشان دلجویی و تجلیل کنیم که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی متذکر شد: در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس موارد اشاره شده در دستورالعمل بزرگداشت هفته دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهیم تا برنامه‌های عملیاتی و با شکوهی را در هفته دفاع مقدس اجرا کنیم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

 

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی