سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم معارفه شهردار صالح آباد باحضور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری ، قنبری فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح آباد ، اعضای شورای اسلامی شهرو مجمع خیرین و معتمدان شهر صالح آباد در محل بخشداری صالح آباد برگزار شد.

شناسه خبر: 11633

به گزارش نشاط شهر، این مراسم ابتدا جلال بهزاد مقدم ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر صالح آباد انتخاب مهندس مهدی سحاب روشن بعنوان شهردار جدید صالح آباد را نتیجه همفکری و رای اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر دانست.

سپس احسان قنبری فرماندار شهرستان بهار از شهرداران ادوار گذشته این شهر به نیکی یاد کرد و انتخاب شهردار جدید از سوی شورای اسلامی شهر دوره ششم را به حاضرین در جلسه و مردم شریف شهر صالح آباد تبریک گفت.

در ادامه مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری شوراهای اسلامی شهر صالح آباد را در استان بی حاشیه و همدل قلمداد کرد و ابراز داشت:  انتخاب مجدد مهندس سحاب روشن بعنوان شهردار، حاکی از شایستگی ها و تعهد ایشان به مردم این شهر است.

مجید درویشی خاطر نشان کرد : برای خدمات رسانی بیشتر به مردم، ایجاد درآمد های پایدار توسط شهرداری و استفاده از اعتبارات استان، مرکز و نماینده مجلس برای توسعه و رشد شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

 در پایان  مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد گفت : امیدوارم خداوند بزرگ به بنده لیاقت و توفیق خدمت را به مردم شریف شهر صالح آباد را عنایت فرماید و خادم خوبی برای مردم ولایت مدار و قدرشناس  شهر صالح آباد باشد .

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

 

 

 

انتهای پیام/ص

 

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی