سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/21 14:59:06

حکم ۶ شهردار در همدان امضا شد

طبق بررسی‌های انجام شده صلاحیت شهردار معرفی شده برای شهرهای سامن، زنگنه، لالجین، مریانج و جورقان، احراز شده و حکم شهرداری را دریافت کردند.

شناسه خبر: 11650

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پیام ، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری همدان از امضای حکم 6 شهردار در این استان خبر داد و گفت: مدارک 5 شهردار معرفی شده، برای ما احراز نشد و نتوانستیم آنها را تأیید کنیم.

مجید درویشی بیان کرد: شهردار همدان به‌صورت مستقیم به وزارت کشور معرفی و حکم آن توسط وزیر کشور امضا می‌شود، اما صلاحیت شهردار ۳۱ شهر دیگر استان در استانداری، بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارک و شرایط 5 شهردار معرفی شده برای ما احراز نشد، گفت: جوکار، اسدآباد، مهاجران، نهاوند و کبودراهنگ، شهرهایی بودند که شهردار معرفی شده توسط شورا، مورد تأیید استانداری قرار نگرفت.

درویشی درباره تأخیر شورای شهر تویسرکان برای معرفی شهردار، افزود: شورای شهر تویسرکان، ۱۰روز دیرتر از سایر شوراهای شهر کار خود را آغاز کردند، بنابراین ۱۰روز بیشتر از بقیه فرصت دارند تا شهردار خود را معرفی کنند.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ۲۲ نفر برای دریافت سمت شهرداری تویسرکان، ثبت‌نام کردند که ۱۵نفر از آنها برای ارائه برنامه انتخاب شدند و شورای شهر تویسرکان نیز بزودی شهردار خود را معرفی می‌کند.

درویشی بیان کرد: مهمترین کار اعضای شورا پس از مراسم تحلیف، انتخاب شهردار است و ما امیدواریم شوراهای شهر، با دوراندیشی در راستای اهدافی که دارند در حداقل زمان ممکن و به بهترین شکل، شهردار خود را معرفی کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: ما انتظار داریم شوراهای شهر با تدبیر مناسب و حداکثر توان، به جمع‌بندی برسند و شهردار خوبی برای مدیریت شهر انتخاب کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی